Frekwencja w TBL: Tłumy oglądały hit pomiędzy Anwilem i Stelmetem

Zdecydowanie najwyższą frekwencję w 26. kolejce Tauron Basket Ligi zanotowano we Włocławku w hicie pomiędzy Anwilem i Stelmetem Zielona Góra.

Spotkanie to z wysokości trybun oglądało w sumie 3373 fanów. Mecz na pewno nie rozczarował kibiców. Po znakomitym boju w zdecydowanie lepszych nastrojach parkiet opuszczali koszykarze Anwilu, którzy pokonali aktualnego lidera tabeli TBL 65:62.

Spora grupa fanów, choć mniejsza niż zwykle, zawitała też do hali w Toruniu, gdzie miejscowe Twarde Pierniki mierzyły się z Polfarmeksem Kutno. Batalię tę obejrzało 2102 widzów. W tym pojedynku również sporo się działo. Ostatecznie nieznacznie lepsi okazali się gospodarze, którzy pokonali rywala 72:71.

Po 26. kolejce TBL na pewno zadowoleni z frekwencji nie mogli być przede wszystkim działacze takich klubów jak BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski, Asseco Gdynia czy MKS Dąbrowa Górnicza. W ośrodkach tych odnotowano frekwencję zdecydowanie poniżej średniej.

Na czele naszego zestawienia natomiast w dalszym ciągu znajduje się Anwil Włocławek, który wręcz umocnił się na prowadzeniu. Na "pudle" znajdują się jeszcze Stelmet Zielona Góra i Polski Cukier Toruń.

Kibice Anwilu opuszczali w niedzielę halę w znakomitych nastrojach
Kibice Anwilu opuszczali w niedzielę halę w znakomitych nastrojach

Frekwencja na meczach 26. kolejki TBL:
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - AZS Koszalin - 800 widzów
Asseco Gdynia - WKS Śląsk Wrocław - 1351
Polski Cukier Toruń - Polfarmex Kutno - 2102
Start Lublin - Trefl Sopot - 1700
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Energa Czarni Słupsk - 965
MKS Dąbrowa Górnicza - King Wilki Morskie Szczecin - 790
PGE Turów Zgorzelec - Polpharma Starogard Gdański - 1423
Rosa Radom - Siarka Tarnobrzeg - 649
Anwil Włocławek - Stelmet BC Zielona Góra - 3373

Łącznie na trybunach w 26. kolejce TBL: 13 153
Średnio jeden mecz 26. kolejki TBL obejrzało: 1461
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 400 004
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1732

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Włocławek 41 270 13 3 175
Zielona Góra 40 676 13 3 129
Toruń 35 395 15 2 360
Słupsk 25 757 12 2 146
Szczecin 30 038 14 2 146
Lublin 29 100 14 2 079
Wrocław 23 323 13 1 794
Gdynia 20 666 12 1 722
Zgorzelec 20 843 14 1 488
Koszalin 22 263 15 1 484
Kalisz* 18 998 14 1 357
Dąbrowa Górnicza 18 868 14 1 348
Starogard Gdański 17 348 13 1 334
Sopot 18 079 14 1 291
Kutno 17 985 15 1 199
Radom 11 001 14 786
Tarnobrzeg 8 394 14 600

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

Komentarze (5)
avatar
Henryk
9.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zastal to jednak "markowa" już drużyna. 
avatar
Rouster
6.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
rekord w Toruniu będzie na meczu z Anwilem połowa hali to my czyli goście z Włocławka ;) 
szakaluch
5.04.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
U nas w Toruniu i tak przyszło o 187 kibiców więcej na mecz z Mistrzami ;)
To jest wyczyn, bo my w przeciwieństwie do Włocławka mamy jeszcze inne drużyny w najwyższej klasie rozgrywkowej ;D
No
Czytaj całość

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.