Frekwencja w TBL: Mamy nowego lidera!

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

Po ćwierćfinałowych meczach Tauron Basket Ligi doszło do zmiany na czele tabeli uwzględniającej średnią frekwencję w całym sezonie. Nowym liderem został Anwil Włocławek!

Włocławianie zameldowali się w półfinale TBL po wyeliminowaniu z gry ekipy King Wilków Morskich Szczecin. Nie jest zaskoczeniem, że mecze te oglądała we Włocławku ponad trzytysięczna widownia. Jako że słabsze wyniki odnotowano w Zielone Górze, Stelmet spadł z pozycji lidera.

Mniej niż zwykle fanów oglądało natomiast pojedynki z Toruniu, Szczecinie, Gdyni i wspomnianej Zielone Górze. Drużyny z trzech pierwszych wymienionych ośrodków, czyli Polski Cukier, King Wilki Morskie i Asseco odpadły już z dalszej rywalizacji.

Na pewno na poprawę średniej frekwencji liczą jeszcze działacze Stelmetu, Anwilu, Rosy i Energi Czarnych. Drużyny te awansowały do półfinałów Tauron Basket Ligi, które zapowiadają się elektryzująco, więc i też powinny przyciągnąć na trybuny większe rzesze kibiców.

Kibice Anwilu jak na razie mają dużo powodów do satysfakcji
Kibice Anwilu jak na razie mają dużo powodów do satysfakcji

Frekwencja na meczach ćwierćfinałowych:
1. i 2. kolejka:
Stelmet BC Zielona Góra - Asseco Gdynia - 2529, 2549 widzów
Polski Cukier Toruń - Energa Czarni Słupsk - 1992, 1920
Anwil Włocławek - King Wilki Morskie Szczecin - 3057, 3309
Rosa Radom - Polfarmex Kutno - 824, 837

3. i 4. kolejka:
Asseco Gdynia - Stelmet BC Zielona Góra - 1250 widzów
Energa Czarni Słupsk - Polski Cukier Toruń - 2172, 2193
King Wilki Morskie Szczecin - Anwil Włocławek - 1150, 1720
Polfarmex Kutno - Rosa Radom - 1199

Łącznie na trybunach w ćwierćfinałach TBL: 26 701
Średnio jeden ćwierćfinałowy TBL obejrzało: 1907
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 494 855
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1709

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Włocławek 55 613 18 3 090
Zielona Góra 55 192 18 3 066
Toruń 43 205 18 2 400
Słupsk 38 052 18 2 114
Szczecin 37 574 18 2 087
Lublin 33 200 16 2 075
Gdynia 27 668 17 1 628
Wrocław 26 027 16 1 627
Koszalin 25 339 16 1 584
Zgorzelec 23 700 16 1 481
Starogard Gdański 22 734 16 1 421
Dąbrowa Górnicza 21 018 16 1 314
Kalisz* 20 851 16 1 303
Sopot 20 542 16 1 284
Kutno 20 383 17 1 199
Radom 14 311 18 795
Tarnobrzeg 9 480 16 593

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

ZOBACZ WIDEO 25. mistrzostwo Polski koszykarek Wisły Can-Pack Kraków (źródło TVP)

{"id":"","title":""}

Komentarze (5)
avatar
wąż
10.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
artukul o niczym hahah!!!!!!!!!! co mecz zmiana lidera !!!!!!!!!!!!!!! ten redaktorek bierze kase za nic buahahahah 
avatar
Andy87
7.05.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Tak mnie zastanawia, czemu w Kutnie zawsze znajduje się na każdym meczu 1199 osób i ani o jedną mniej czy więcej... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.