Kwiecień był bardzo udanym miesiącem dla Rosy Radom. Zespół Wojciecha Kamińskiego wygrał pięć z sześciu meczów w fazie zasadniczej TBL i do play-offów przystąpił z drugiego miejsca. W historii klubu jeszcze nie zdarzyło się, aby drużyna zajęła tak wysoką lokatę. W ćwierćfinale radomianie uporali się z Polfarmexem Kutno 3:0 i pewnie awansowali do półfinału.
Sukcesy sportowe to nie jedyny powód do radości. Klub świetnie wypadł także w kwietniowym raporcie przygotowanym przez firmę zajmującą sie monitorowaniem rynku medialnego.
W sprawozdaniu uwzględniono m.in. liczbę publikacji o danym zespole i szacunkowy ekwiwalent reklamowy. Rosa w tych statystykach wypadła najlepiej ze wszystkich zespołów w Tauron Basket Lidze.
ZOBACZ WIDEO 25. mistrzostwo Polski koszykarek Wisły Can-Pack Kraków (źródło TVP)
{"id":"","title":""}
O klubie z Radomia powstało prawie 1900 publikacji medialnych (internet, prasa, radio, telewizja), co stanowi 11-procent ogółu. Ekwiwalent reklamowy Rosy za miesiąc kwiecień szacuje się na kwotę ponad ośmiu milionów złotych.
W klubie cieszą się z pierwszego miejsca w kwietniowym raporcie.
- O podanych liczbach, zestawieniach czy konkretnych kwotach oczywiście nie mogę rozmawiać, ale faktycznie mamy za sobą doskonały okres, który przysporzył nam sporego rozgłosu, a przy okazji naszemu miastu. Liczby te, mam na myśli ekwiwalenty reklamowe liczone od dłuższego czasu w milionach złotych, doskonale obrazują, że inwestowanie w sport przynosi bardzo wymierne korzyści marketingowe czy wizerunkowe. Miasto Radom dzięki naszym sukcesom stało się rozpoznawalną sportową marką Mazowsza czy naszego regionu - przyznaje Przemysław Saczywko, prezes Rosy Radom.
ale jaja !!!
to teraz stypendium miejskie dla jakiegoś jj, albo c Czytaj całość