Ergo Arena znów domem Trefla Sopot. Z mistrzem na początek sezonu

WP SportoweFakty / Michał Domnik
WP SportoweFakty / Michał Domnik

Trefl Sopot na stałe wraca do Ergo Areny. Tylko w wyjątkowych sytuacjach zespół będzie rozgrywać mecze w Hali Stulecia. Ze wstępnej propozycji terminarza PLK wynika, że na inaugurację do hali na granicy Gdańska i Sopotu przyjedzie Stelmet BC.

- Ergo Arena ma być naszym domem. Halę Stulecia traktujemy jako opcję rezerwową - mówi Dariusz Gadomski, wiceprezes Trefla Sopot.

To znacząca zmiana, bo w poprzednim sezonie żółto-czarni zaledwie pięć spotkań rozegrali w hali na granicy Gdańska i Sopotu. Ich domem była Hala Stulecia - tam koszykarze trenowali na co dzień i rozgrywali spotkania.

Teraz Trefl ma przenieść się do Ergo Areny (tam też ma trenować, w małej hali trwają właśnie prace remontowane, tak aby przygotować parkiet dla koszykarzy). Tylko w wyjątkowych sytuacjach zespół będzie rozgrywać mecze w Hali Stulecia.

- Polska Liga Koszykówki dość późno przysłała wstępny zarys terminarza. To nam nieco utrudnia zadanie, bo musimy dopasować się do kalendarza Ergo Areny. Wiemy, że w hali odbywa się sporo eventów, ale zrobimy wszystko, by jak najczęściej gościć w tym obiekcie - zapewnia Gadomski.

ZOBACZ WIDEO Tomasz Skrzypczyński: To były bardzo udane mistrzostwa

Kluby w minionym tygodniu otrzymały z ligi wstępny zarys terminarza na sezon 2017/2018. Z niego wynika, że na inaugurację do Ergo Areny przyjedzie mistrz Polski, Stelmet BC Zielona Góra. Tak też było w minionych rozgrywkach - wtedy podopieczni Artura Gronka dość łatwo uporali się z Treflem, wygrywając 84:69.

Nowa linia marketingowa

Nasuwa się pytanie, jak wypełnić ogromną Ergo Arenę, skoro na meczach Trefla Sopot w minionym sezonie średnio pojawiało się około 1500 kibiców. To dość skromna liczba - pod tym względem klub zajął 10. miejsce w PLK (klasyfikację wygrał Anwil Włocławek).

- Chcemy różnymi działaniami przyciągnąć jak największą liczbę fanów na trybuny. Zależy nam na tym, aby frekwencja na meczach była jak najwyższa - tłumaczy wiceprezes klubu

Jednym z pomysłów przyciągnięcia kibiców do Ergo Areny jest nowa linia marketingowa pod hasłem #sercesopotu. Klub chce zarażać zamiłowaniem do sportu, a także poprzez pokazywanie poza boiskowych zainteresowań zawodników sprawić, by każdy odnalazł w życiu swoją pasję.

Nowa linia marketingowa Trefla Sopot
Nowa linia marketingowa Trefla Sopot

Przy hashtagu umieszczana będzie linia nawiązująca do wykresu bicia serca, w którą wpisana została piłka do koszykówki. Poprzez wprowadzenie tej strategii Trefl Sopot chce jeszcze mocniej wiązać swe działania z miastem, a także sprawić, by każdy mieszkaniec kurortu nosił w swym sercu basket.

Warto odnotować, że idea tego projektu zrodziła się po wizycie przedstawicieli klubu w Washington Wizards (kilka osób było na stażu w trakcie ostatniego sezonu).

- Hasło #sercesopotu ma odnosić się do wszystkich działań Trefla Sopot - zarówno tych sportowych, jak i poza boiskowych - oraz posłużyć ujednoliceniu komunikacji marketingowej klubu. Hashtag jest wzorowany na haśle stosowanym przez Washington Wizards - #DCFamily - które dzięki ujęciu nazwy miasta, a nie klubu, pozwala na szerszą komunikację, zakorzenienie drużyny wśród lokalnej społeczności oraz silne utożsamianie się z miejscem, jednocześnie czerpiąc z rozpoznawalności i siły marki miasta-gospodarza. Hasło #sercesopotu ma wyznaczać kierunki dla działań marketingowych i promocyjnych Trefla Sopot, tak by wszystkie aktywności były zgodne z misją i wizją klubu, w której niejednokrotnie pojawia się odwołanie do serca - mówi Małgorzata Ciszewska, prezes spółki Game Time, która odpowiada za marketing, PR, organizację meczów oraz partnerstwa biznesowe Trefla Sopot oraz Lotosu Trefla Gdańsk.

Komentarze (4)
avatar
obserwator SE
14.08.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Będą wyniki, będzie frekwencja. A spektakularny obiekt przyda się do promocji nieco zaściankowego polskiego basketu, gdzie niektóre drużyny e-ligowe grają w większych salach gimnastycznych. 
avatar
Henryk
14.08.2017
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Zastal pewnie spokojnie poradzi sobie. 
avatar
thebigone
14.08.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Bardzo dobry wybór na inaugurację sezonu. Pojedynki podkoszowych zapowiadają się wyśmienicie w tej parze. 
Pietryga
14.08.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Stać ich na to, to dlaczego nie. Lepiej, żeby ta hala tętniła sportem, niż była używana od święta. 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.