Półfinały LEGA Basket: Armani Jeans blisko finału

Po bardzo wyrównanym meczu, którego sprawa wyniku rozstrzygnęła się dopiero w czwartej kwarcie, Armani Jeans Mediolan wygrało z Angelico Biella 75:70. Było to już drugie zwycięstwo mediolańczyków w półfinałowej rywalizacji, w której prowadzą 2-1.

Armani Jeans Mediolan stoczyło kolejny bardzo emocjonujący i wyrównany bój z ekipą Angelico Bielli. Przez długi czas żaden z zespołów nie mógł uzyskać większej przewagi, a w pierwszej kwarcie najwyższe prowadzenie jednej z drużyn wynosiło zaledwie cztery punkty (8:4 w drugiej minucie meczu). Ostatecznie ta część meczu wygrana została przez gości, ale tylko jednym punktem 28:27.

Druga kwarta nic nie zmieniła w grze obu ekip, które nadal walczyły kosz za kosz. Tym razem prowadzenie jednej drużyn nie przekroczyło nawet trzech punktów, a wygrana jednym punktem tej kwarty przez gospodarzy spowodowało, że obie drużyny schodziły do szatni przy remisie 42:42. Goście mieli dużą przewagę na tablicach (40:27 w całym meczu), ale nie potrafili przełożyć tego na wynik.

Wszystko za sprawą bardzo słabej skuteczności w rzutach z dystansu. Angelico Biella trafiła zaledwie sześć, z aż 24 oddanych rzutów trzypunktowych w tym spotkaniu. Gospodarze oddali tych rzutów tylko o cztery więcej, ale aż 12 z nich wpadło do kosza, przez co utrzymywali wynik remisowy z rewelacyjnie grającym zespołem z Bielli.

Po przerwie obraz gry nie uległ zmianie i w dalszym ciągu wynik spotkania był otwarty. A parkiecie mogliśmy zaobserwować strzelecki pojedynek dwóch liderów swoich zespołów. Po stronie Armani Jeans szalał Mike Hall, który zdobył 19 punktów i miał dziewięć zbiórek. W ekipie Angelico Bielli dobrze dysponowany był Greg Brunner. Amerykanin trafił siedem z dziewięciu rzutów i zakończył mecz z dorobkiem 23 oczek.

Wszystko rozstrzygnęło się dopiero w ostatniej części gry. Jeszcze w 36 minucie był remis 65:65, jednak od tego momentu Armani Jeans nie pozwoliło już sobie wyrwać prowadzenia. Mimo, że przyjezdni zniwelowali straty do dwóch oczek (72:70), to już więcej nie byli w stanie osiągnąć i przegrali ostatecznie 70:75. W rywalizacji do trzech wygranych jest 2-1 dla Armani Jeans Mediolan.

Statystycznie to goście lepiej zaprezentowali się w tym spotkaniu. Poza słabą skutecznością w rzutach z dystansu, każda inna klasyfikacja była na korzyść Angelico Bielli. Dodatkowo koszykarze trenera Luci Bechiego mieli także wyższy wskaźnik evaluation, jednak jak się okazało, nie wystarczyło to do zwycięstwa w trzecim meczu półfinałowym tej pary. Następne spotkanie już w czwartek w Bielli.

Stan rywalizacji: 2-1 dla Armani Jeans Mediolan

Armani Jeans Mediolan - Angelico Biella 75:70 (27:28, 15:14, 12:13, 21:15)

(Hall 19, Taylor 17, Thomas 14, Hawkins 10 - Brunner 23, Jerebko 13, Aradori 10, Smith 7)

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.