Firma Amway, której współzałożycielem jest właściciel teamu z Orlando, Rich DeVos za dziesięć lat bycia w nazwie obiektu zapłaci 40 milionów dolarów.
- To świetny interes dla Magic. Teraz trudno jest znaleźć chętnego na taki sposób reklamy. Można przyrównać całą sytuację do sprzedaży luksusowej willi. Pojawia się odpowiednia osoba i dobija się targu - stwierdził profesor Andrew Zimbalist ze Smith College. Specjalizuje się on w badaniu związków pomiędzy ekonomią a sportem.
Nowa hala będzie wynajmowana drużynie przez 30 lat. Po upływie 25, Magic będą mogli odstąpić od niej. Za każdy rok klub musi zpałacić milion dolarów rocznie (opłata stała) i 1,75 miliona dolarów. Ta druga kwota będzie rosła o trzy procenty w każdym sezonie. W zamian team, w którym występuje Marcin Gortat ma pełne prawo do decyzji w sprawie nazwy hali.
Amway w nazwie starej hali Magic jest od grudnia 2006 roku.