Japońska firma nadal stawia na lekkoatletykę. Podpisała umowę z IAAF na 15 lat

Japońska firma Dentsu, specjalizująca się w branży marketingowej, nadal będzie sponsorować Międzynarodową Organizację Lekkiej Atletyki IAAF.

W tym artykule dowiesz się o:

Obie strony podpisały nową umowę, która obowiązywać będzie do 2029 roku. Dzięki temu IAAF ma gwarancję stabilności finansowej na kolejnych 15 lat. Warto dodać, że firma Dentsu od kilkunastu lat nieprzerwanie wpiera lekkoatletykę.

- Przedłużenie tej umowy daje gwarancję bezpieczeństwa finansowego IAAF, a także wszystkim federacjom zrzeszonym w naszej organizacji - cieszy się Lamine Diack, prezydent IAAF.
[ad=rectangle]
Szczegóły kontraktu nie zostały ujawnione. Lamine Diack może być jednak usatysfakcjonowany. 81-letni działacz niebawem zakończy bowiem swoje urzędowanie w IAAF.

Nowa umowa sponsorska z Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki jest szczególnie istotna przez wzgląd na regularnie odbywające się najważniejsze imprezy w tej dyscyplinie na czele z mistrzostwami świata. Kolejne MŚ zaplanowane zostały na sierpień 2015 roku w Pekinie.

Źródło artykułu: