Lewandowski i Szczęsny w nowych rolach. Mistrzowie dołączają do wyjątkowej drużyny

Materiały prasowe / Materiał Partnera
Materiały prasowe / Materiał Partnera

Legendarni reprezentanci Polski, Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, występujący obecnie w jednym z najlepszych klubów świata – FC Barcelonie, zostali ambasadorami marki DrWitt.

W tym artykule dowiesz się o:

Mistrzowie będą współpracowali nie tylko na boisku, ale też w najnowszej kampanii marki DrWitt, której hasłem jest – "BE A LEGEND".

Te nazwiska zna każdy. Robert Lewandowski to najlepszy napastnik na świecie, od lat bijący strzeleckie rekordy. W Lidze Mistrzów przekroczył już magiczną barierę 100 goli, co plasuje go na trzeciej pozycji wśród najwybitniejszych strzelców.

Wojciech Szczęsny, przez lata podpora reprezentacyjnej bramki, latem ogłosił zakończenie kariery, by już kilka tygodni później odwołać "przedwczesną" emeryturę i stanąć w bramce dumy Katalonii. Komplementowany za sportową formę oraz wyjątkową osobowość i wsparcie młodych zawodników.

Mistrzowie na boisku i poza nim

Bohaterem kibiców można zostać po jednym golu, udanej asyście czy skutecznej obronie. To daje radość zgromadzonym na trybunach i przez chwilę pozwala cieszyć się chwałą. Żeby jednak zostać legendą, trzeba dać z siebie dużo więcej. Na miano idola pracuje się latami, wykuwając sukces kolejnymi celnymi golami, spektakularnymi asystami czy interwencjami. Tak swoją legendę od lat budują Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, wybitni reprezentanci Polski i nowi ambasadorzy marki DrWitt.

- Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wybitni sportowcy i osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. W Polsce trudno znaleźć kogoś, kto ich nie zna. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się w przesłanie naszej kampanii "BE A LEGEND" – przyznaje dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex, do której należy marka DrWitt.
Rynek produktów funkcjonalnych – bo to one będą przedmiotem kampanii "BE A LEGEND" – dynamicznie rośnie, wspomagając trend zdrowego stylu życia.

– Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem – mówi dr Krzysztof Pawiński.

Produkty nie tylko dla profesjonalistów

Jak przekonuje Robert Lewandowski, profesjonalny sport to nie tylko talent, ale przede wszystkim codzienna, ciężka praca, poświęcenie i dbałość o każdy detal.

- Kluczowe znaczenie mają zarówno intensywny trening, jak i odpowiednia regeneracja, a w tym procesie niezbędne jest właściwe nawodnienie organizmu. Jako sportowiec zawsze stawiam na jakość i sprawdzone rozwiązania, które wspierają mnie w osiąganiu najlepszych wyników. DrWitt to marka, która doskonale rozumie potrzeby aktywnych osób. Należy do portfolio Grupy Maspex – największej polskiej firmy spożywczej i jednej z największych w tej części Europy, co stanowi gwarancję owocnej współpracy oraz najwyższej jakości produktów, które wpisują się w wymagania profesjonalnego sportu – zauważa Robert Lewandowski, ambasador marki DrWitt.

Wiele dróg prowadzi na szczyt, a ta, którą wybrał Wojciech Szczęsny, była pełna wyzwań.

- Marzyłem, by grać w najlepszych europejskich klubach i rywalizować z najlepszymi piłkarzami na świecie. Wiem, że w sporcie talent i ciężka praca to nie wszystko – równie ważne są strona mentalna, charakter, determinacja, nastawienie i osobowość. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim – zapewnia Wojciech Szczęsny, ambasador marki DrWitt.

Materiał Partnera
Materiał Partnera



DrWitt to jedna z najsilniejszych marek napojów w Polsce. Od kilkudziesięciu lat oferuje produkty wzbogacane witaminami, minerałami i innymi dodatkami wspomagającymi prawidłowe funkcjonowanie organizmu. W portfolio dr Witt znajdziemy izotoniki, elektorlity bez dodatku cukru, wody i napoje DrWitt o właściwościach izotonicznych oraz żele energetyczne.

Co ważne, DrWitt Isotonic Drink to gracz, który stale zyskuje na rynku produktów funkcjonalnych, zdobywając uznanie coraz większej grupy konsumentów, dla których ważny jest zdrowy styl życia. Napój wyróżnia skład – nie ma tu konserwantów, są minerały i witaminy oraz sok owocowy.

DrWitt Isotonic Drink odpowiada na potrzeby osób aktywnych, chcących rozwijać swoje sportowe pasje, i dążących do osiągania jeszcze lepszych wyników. Jak zauważa Robert Lewandowski, bez odpowiedniego nawodnienia nie da się tego osiągnąć. DrWitt zapewnia wszystko, czego potrzebują sportowcy oraz wszyscy ci, którzy nie boją się iść po swoje, pozostają wierni zasadom, inspirują i tworzą własną, niepowtarzalną historię. Bo legendą może zostać każdy.

Maciej Sierpień

Materiał Partnera
Materiał Partnera

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.