Zbiorcze wyniki testów: Kubica bardzo daleko, Hamilton najszybszy

Lewis Hamilton (McLaren) uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas czterodniowej, ostatniej przed rozpoczęciem sezonu, sesji testowej na hiszpańskim torze Circuit de Catalunya. Robert Kubica w tej klasyfikacji zajął 18. miejsce.

W tym artykule dowiesz się o:

Polski kierowca miał gorszy rezultat nawet od swojego partnera z Renault Witalija Pietrowa. Kubica miał czasy lepsze jedynie od kierowców z zespołów debiutujących w mistrzostwach świata - Lotusa i Virgin Racing.

Czołowa czwórka klasyfikacji, to kierowcy, którzy w niedzielę symulowali przejazdy kwalifikacyjne. Piąty Nico Hulkenberg (Williams) swój najlepszy czas uzyskał w piątek.

Najbardziej zapracowanym kierowcą był Sebastian Vettel (Red Bull Racing), który przejechał 252 okrążenia. 235 kółek zaliczył Nico Rosberg (Mercedes GP), 229 - Felipe Massa (Ferrari).

Zbiorcze wyniki testów na torze Circuit de Catalunya

MKierowcaKrajZespółCzasOkr.
1 Lewis Hamilton W.Brytania McLaren 1:20,472 227
2 Mark Webber Australia Red Bull +0,024 170
3 Felipe Massa Brazylia Ferrari +0,067 229
4 Adrian Sutil Niemcy Force India +0,139 161
5 Nico Hulkenberg Niemcy Williams +0,142 181
6 Fernando Alonso Hiszpania Ferrari +0,165 208
7 Sebastian Vettel Niemcy Red Bull +0,195 252
8 Nico Rosberg Niemcy Mercedes +0,214 235
9 Michael Schumacher Niemcy Mercedes +0,273 208
10 Rubens Barrichello Brazylia Williams +0,398 185
11 Kamui Kobayashi Japonia BMW Sauber +0,439 172
12 Pedro de la Rosa Hiszpania BMW Sauber +0,501 187
13 Vitantonio Liuzzi Włochy Force India +0,584 155
14 Sebastien Buemi Szwajcaria Toro Rosso +0,941 194
15 Jenson Button W.Brytania McLaren +0,978 206
16 Jaime Alguersuari Hiszpania Toro Rosso +1,099 215
17 Witalij Pietrow Rosja Renault +2,051 142
18 Robert Kubica Polska Renault +2,703 160
19 Jarno Trulli Włochy Lotus +4,587 172
20 Heikki Kovalainen Finlandia Lotus +4,779 65
21 Timo Glock Niemcy Virgin +5,470 83
22 Lucas di Grassi Brazylia Virgin +5,688 80
23 Fairuz Fauzy Malezja Lotus +7,530 76
Źródło artykułu: