Kubica: Wszystko szło dobrze…

Nick Heidfeld pokazał na torze Silverstone, że ostatnie problemy to już historia. Niemiec po bezbłędnym wyścigu zajął drugie miejsce ustępując jedynie Lewisowi Hamiltonowi. Robert Kubica również zaprezentował się nieźle, ale na 39. okrążeniu popełnił błąd, wypadł z toru i nie dojechał do mety.

- To był dobry wyścig - ocenił Nick Heidfeld. - Jestem bardzo zadowolony z drugiego miejsca, bo to było dzisiaj maksimum. Kwalifikacje poszły dobrze, a i w czasie wyścigu wykonaliśmy wszystko prawidłowo. Najważniejszy był dobry wybór opon. Na pierwszym postoju zastanawialiśmy się czy zostać na tych samych mediach czy założyć nowe. Na szczęście wybraliśmy drugą opcję. Spodziewaliśmy się niewielkiego deszczu, ale gdy jechałem przez Hanger Straight zobaczyłem przed sobą czarną ścianę, domyśliłem się, że czeka nas coś więcej. Najtrudniejsze momenty wyścigu były wtedy, gdy wyprzedzali mnie zdublowani kierowcy, którzy mieli jednak odpowiedniejsze opony na aktualne warunki. Było tyle wody, że momentami nic nie widziałem. Raz przed Abbey o mało nie wpadłem w poślizg, udało mi się jednak utrzymać samochód na torze - powiedział Niemiec.

Mało rozmowny był Robert Kubica. - Przez wiele okrążeń na torze było sporo wody i niestety w pewnym momencie na prostej całkowicie straciłem panowanie nad bolidem i wypadłem z toru - zrelacjonował Polak. - Wszystko szło nieźle i zyskiwałem pozycje. Ale kiedy zaczęło padać i pojawiła się woda na torze, zacząłem mieć problemy. Nie mogłem utrzymać samochodu na wyścigowej linii, traciłem moc, tylne koła traciły przyczepność i się skończyło.

- To był bardzo dramatyczny wyścig, w którym role dyktowała pogoda - ocenił Mario Theissen. - W pewnym momencie różnice w czasach okrążeń dochodziły do 10 sekund w zależności od opon. Nasza strategia dla Nicka zadziałała perfekcyjnie. Zaprezentował się wspaniale i przeprowadził spektakularne manewry wyprzedzania. Jestem bardzo zadowolony, że po wielu ostatnich problemach, potrafił z piątej pozycji na starcie awansować na drugie miejsce pokazując połączenie inteligentnej jazdy i ducha walki. Dla niego to trzecie drugie miejsce w tym sezonie, a dla BMW siódme podium. Robert również jechał dobrze, awansował na trzecie miejsce, ale wypadł z toru, gdy przyszła ulewa. On również pokazał się z dobrej strony w tych trudnych warunkach.

- To była loteria jeżeli chodzi o dobór opon, cały czas zastanawialiśmy się, które powinniśmy użyć - przyznał dyrektor techniczny BMW, Willy Rampf. - Kluczowym okazał się moment, gdy zawodnicy walczyli tylko o to, żeby utrzymać się na torze po ogromnym deszczu. Nick poradził sobie z tym bardzo dobrze. Niestety Robert wpadł w kałużę i wyleciał z toru. Gratulacje dla Nicka za modry wyścig i dla załogi w pit stop za świetną pracę.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.