Michael Schumacher drugi na liście Google

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Nazwisko Schumacher znalazło się na liście najczęściej poszukiwanych sportowców w roku 2014 w wyszukiwarce Google. Nie przekłada się to jednak na sponsoring - dwie firmy zerwały aktualne umowy.

W tym artykule dowiesz się o:

Analiza Google dotyczyła ponad dwóch bilionów wyszukiwań w całym roku 2014. Wypadek Michaela Schumachera sprawił, że Niemiec przez użytkowników był dziewięć razy częściej wyszukiwany niż w poprzednim roku. Na pierwszym miejscu wśród sportowców znalazł się piłkarz Realu Madryt - James Rodriguez. [ad=rectangle] Nazwisko legendy F1 było równie często wyszukiwane co tematy o Oscaru Pistoriusie, katastrofy samolotu lini Malaysia Arlines czy wirusa Ebola. W pierwszej piątce sportowców znaleźli się jeszcze Luis Suarez oraz Neymar.

Pomimo dużego zainteresowania w internecie, od Michaela Schumachera odwracają się sponsorzy. Najpierw zrezygnował producent wody mineralnej firma Rosbacher, a następnie dołączyły do niego Navyboot i Jet Set, którzy także zerwali kontrakty reklamowe z byłym mistrzem świata.

Szacuje się, że umowy z Navyboot i Jet Set warte były 5 milionów dolarów rocznie.

Źródło artykułu:
Komentarze (1)
Grzmotu BKS
17.12.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To nie jego wina, a biznes musi się kręcić dalej. Ale taki Mercedes zostaje z mistrzem.