Swoją umowę sponsorską z Michaelem Schumacherem rozwiązał wcześniej producent wody mineralnej Rosbacher. Ostatnio dołączyły do niego Navyboot i Jet Set, którzy także zerwali kontrakty reklamowe z byłym mistrzem świata. [ad=rectangle]
Według Daily Mail Schumacher może stracić z tego powodu nawet 4 miliony funtów rocznie. - To nie jest łatwa sytuacja dla sponsorów; płacą miliony, a od czasu wypadku nie dostają nic - czytamy w raporcie Bluewin, który nawiązuje do tragicznych wydarzeń z grudnia ubiegłego roku.
- Czy muszą odsuwać się od legendy Formuły 1? Balansują na granicy. Z jednej strony muszą realizować swoje ekonomiczne cele, a tu wszystko wskazuje na zakończeniu współpracy, z drugiej strony bardzo źle wygląda odwrócenie się od Schumachera w tym trudnym czasie - dodają eksperci Bluewin.
Nie wszyscy sponsorzy Schumachera mają podobne wątpliwości. Mercedes oraz DAG ogłosiły, że zamierzają w dalszym ciągu wspierać byłego mistrza świata.
{"id":"","title":""}
Źródło: Foto Olimpik/x-news