Rano, gdy tor był jeszcze mokry po poniedziałkowych opadach, BMW Sauber skoncentrowało się na ustawieniach F1.09 na oponach deszczowych. Po przerwie zespół kontynuował prace rozwojowe na suchym torze. Głównym celem było porównanie różnych rozwiązań dotyczących ustawień samochodu. Później Robert Kubica musiał zatrzymać się na torze, gdy zapaliła się jedna z ostrzegawczych kontrolek. Problem szybko został rozwiązany i polski kierowca mógł kontynuować jazdę.
- Ogólnie był to dobry dzień. Mogliśmy nadrobić czas, który straciliśmy wczoraj, gdy deszcz zmusił nas do zmiany planów. Rozpocząłem na oponach na ekstremalny deszcz, potem jeździłem na deszczówkach, na końcu już na slickach. To oraz różne warianty ustawień, które sprawdzaliśmy, pozwoliło mi lepiej wyczuć samochód - powiedział Kubica, dla którego był to ostatni dzień testów. Od środy za sterami bolidu F1.09 zasiądzie Nick Heidfeld.
Wyniki 3. dnia testów
M | Kierowca | Kraj | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|---|
1 | Timo Glock | Niemcy | Toyota | 1:19,814 | 142 |
2 | Felipe Massa | Brazylia | Ferrari | +0,424 | 135 |
3 | Fernando Alonso | Hiszpania | Renault | +0,482 | 152 |
4 | Heikki Kovalainen | Finlandia | McLaren Mercedes | +0,721 | 85 |
5 | Adrian Sutil | Niemcy | Force India | +0,807 | 63 |
6 | Mark Webber | Australia | Red Bull | +1,207 | 98 |
7 | Robert Kubica | Polska | BMW Sauber | +1,255 | 98 |
8 | Nico Rosberg | Niemcy | Williams | +1,598 | 125 |