MŚ: Dystrybutor biletów ma dobre samopoczucie

Agencja MATCH, która posiada wyłączne prawa dystrybucji biletów na piłkarskie mistrzostwa świata poinformowała, że wyniki jej działań nie będą złe, mimo pustych miejsc na stadionach w RPA.

W tym artykule dowiesz się o:

Jaime Byrom przyznał, że nie jest tajemnicą, iż jego firma straci pieniądze na sprzedaży wejściówek klientom korporacyjnym. Zaznaczył jednak, że MATCH powinna być oceniana za dostarczenie dochodów komitetowi organizacyjnemu MŚ, które "szczodrze przekroczyły" oczekiwania. Dyrektor dobrze ocenił swą firmą jako partnera Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA).

Byrom obarczył winą globalny kryzys ekonomiczny za słabą sprzedaż pakietów pobytowych w RPA. Sądzi jednak, że gospodarka światowa wyjdzie z kryzysu przed kolejnymi mistrzostwami świata w 2014 r. w Brazylii i MATCH przysporzy zysków, które pokryją straty z MŚ 2010.

Komentarze (0)