Mundial 2018. Poniedziałkowe okładki francuskiej prasy: "Carowie", "Królowie świata"

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Świętowanie drugiego w historii mistrzostwa świata reprezentacji Francji trwa w najlepsze. Okładki gazet w kraju triumfatorów zdominowała rzecz jasna piłka nożna.

W tym artykule dowiesz się o:

1
/ 8
"La Voix du Nord"
"La Voix du Nord"

"La Voix du Nord": Dziękujemy!

"Les Bleus zdobyli drugą gwiazdkę do swojej kolekcji. Wraz z końcowym gwizdkiem w meczu z Chorwacją (4:2) cały region rozpoczął wielkie świętowanie" - widnieje na jedynce.

2
/ 8
L'Équipe
L'Équipe

"L'Équipe": Wieczne szczęście

"Bohaterowie z 1998 roku nie są już jedynymi mistrzami świata. Po finale pełnym emocji drużyna z Paulem Pogbą, Kylianem Mbappe i Antoinem Griezmannem napisała swoją legendę. Legendę drużyny i kraju pełnego zjednoczenia" - widzimy na okładce dziennika.

ZOBACZ WIDEO Mundial w Katarze wyznaczy nowe trendy? "Gwarantuję, że to będzie unikalny turniej"

3
/ 8
Midi Libre
Midi Libre

"Midi Libre": Królowie świata

Na okładce dziennika dla Montpellier i okolic wyeksponowano przede wszystkim drugą gwiazdkę, która dla Francuzów jest tak ważna. Nie ma wiele tekstu, bo każdy widział, co się stało. W prawym górnym rogu tylko napisano wynik starcia finałowego.

4
/ 8
La Provence
La Provence

"La Provence": Dumni!

Marsylski dziennik pisze: "Reprezentacja Francji dała nam jeden z najpiękniejszych prezentów i rzuciła na kolana cały naród. Mieszanka dumy, honoru, waleczności oraz szczęścia. A jeśli dostaje się taki prezent, to nic tylko dziękować". A później pojawia się litania podziękowań dla m.in.: Boga (za Kyliana Mbappe), diabła (za Antoine'a Griezmanna), Didiera Deschampsa, Chorwatów, całej drużyny itd.

5
/ 8
Le Figaro
Le Figaro

"Le Figaro": Nadszedł dzień chwały!

Trudno, aby w którymś z dzienników nie padły po raz kolejny słowa francuskiego hymnu. "Nadszedł dzień chwały. Nawet dzwony w Notre-Dame zabiły, aby ogłosić światu tę wieść. Marzenie zostało spełnione. Wszystkie pochwały są teraz jak najbardziej na miejscu. W epoce indywidualizmu zwyciężył kolektyw".

6
/ 8
La Montagne
La Montagne

"La Montagne": Carowie

W niespełna 150-tysięcznym Clermont-Ferrand blisko 40 tysięcy ludzi wybiegło na ulice po końcowym gwizdku w finale mistrzostw świata. O tym donosi regionalny dziennik tuż pod zdjęciem cieszących się reprezentantów Francji.

7
/ 8
La Dépêche
La Dépêche

"La Dépêche du Midi": Kochamy was!

"Niech leje się szampan! Nadszedł dzień chwały! 20 lat po pierwszym mistrzostwie świata nadeszło kolejne złote pokolenie" - czytamy w dzienniku, ale na drugiej stronie. Na pierwszej jest zdjęcie z podpisem: "Moskwa, 15 lipca 2018, godzina 20:40".

8
/ 8
Le Parisien
Le Parisien

"Le Parisien": Głowa w gwiazdach

Ten tytuł już też widzieliśmy w innych mediach podczas finału. "Les Bleus sięgnęli po drugi w historii tytuł mistrzów świata po pokonaniu Chorwacji 4:2" - napisano pod tytułem na jedynce paryskiego dziennika.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (1)
Mariusz Piotr Mariusz
16.07.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Może mi ktoś wyjaśnić jakie znaczenie dla ludzkości ma to jaka drużyna wygrała?  
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.