InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej

Materiały prasowe / InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej
Materiały prasowe / InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej, bezsprzecznie najpopularniejszego sportu w Polsce.

W tym artykule dowiesz się o:

Największy kontrakt sponsorski prywatnej firmy w historii PZPN
To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwoli na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.

[b]

InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej
InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej

[/b]
„InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem - dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy - od czerwca InPost jest Strategicznym Sponsorem Reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski Reprezentacji, jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN. Tak, jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy. W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! W taką też inwestujemy. Partnerstwo InPost – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm z najbliższą sercom Polaków sportową reprezentacją jest naturalnym krokiem – wierzymy, że nasza inwestycja, połączona z konsekwentną pracą i zapałem zespołu, przyniosą efekty, z których wszyscy będziemy dumni. Do zobaczenia na trybunach!” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej
InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej

Umowa, która została podpisana 30 maja 2022 r, została zawarta na okres do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.  
 
[b]

InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej
InPost strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej

[/b]
„Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać,
by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania
i jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa Świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numer jeden ogólnonarodowej debaty. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej drużyny” – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Decyzja o strategicznym sponsoringu Polskiej Reprezentacji jest wynikiem konsekwencji we wspieraniu polskiego sportu. InPost od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team.



Od czerwca firma będzie towarzyszyć Polakom także w największych sportowych emocjach – Lidze Narodów oraz Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, które będą rozgrywane w Katarze. Zaangażowanie społeczne i zrównoważony rozwój są wpisane w model biznesowy firmy. Paczkomaty InPost są najbardziej ekologiczną formą dostaw w e-commerce, służąc ochronie środowiska oraz zmniejszaniu emisji CO2 nawet o 75%.

Oparty na autorskim, polskim koncepcie model biznesowy InPost, podbija dziś kolejne europejskie rynki – od Wielkiej Brytanii, przez Francje i Włochy, na Hiszpanii i Portugalii kończąc. Firma stała się bezkonkurencyjnym liderem rynku dostaw e-commerce, dostarczając miliony przesyłek dziennie, z blisko 22 tysiącami Paczkomatów i ponad 9,6 milionami użytkowników aplikacji mobilnej.

Komentarze (1)
avatar
Husarzyk
31.05.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Oby InPost był dobrym sponsorem Reprezentacji Polski 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.