Sobotnie spotkanie elektryzuje piłkarskich fanów z całego świata. Broniąca tytułu mistrzowskiego FC Barcelona powalczy o ligowe punkty z Realem Madryt. Z perspektywy polskich kibiców najważniejszy będzie ewentualny występ Roberta Lewandowskiego. Po długich perturbacjach napastnik znalazł się w kadrze meczowej.
Na tę okazję klub ze stolicy Katalonii przygotował specjalne stroje meczowe. Tym razem zamiast reklamy głównego sponsora, czyli Spotify, na strojach "Blaugrany" pojawi się logotyp słynnej grupy rockowej.
Symbolem zespołu The Rolling Stones są usta z wystającym językiem. W porozumieniu ze Spotify FC Barcelona będzie promowała nowy album grupy pt. "Hackney Diamonds", który trafił do otwartej sprzedaży w miniony poniedziałek (23 października). Sekcja kobiet FC Barcelony 5 listopada zagra w okolicznościowych koszulkach z Sevillą.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: bramkarz tylko patrzył, jak leci piłka. Co za gol!
To nie pierwsze tego rodzaju działanie marketingowe ze strony FC Barcelony. Przypomnijmy, że przed rokiem podopieczni Xaviego mogli zaprezentować się kibicom w koszulkach z sową, czyli logotypem rapera Drake'a.
Czytaj więcej:
Na to czekaliśmy. Jest decyzja ws. Lewandowskiego
To on może przyćmić Lewandowskiego. Real Madryt jest na wygranej pozycji?