Działacze FC Barcelony zaprezentowali stroje w stylowym czarnym kolorze z nowoczesnymi, bordowo-niebieskimi dodatkami, odblaskowym logo Barcy oraz wyrazistym logo sponsora Spotify.
Projekt przygotowany przez firmę Nike, uznany jest za najdroższy w sprzedaży bezpośredniej przez sklep klubowy, z ceną bazową wynoszącą 160 funtów (ponad 800 zł).
Dla najbardziej wymagających fanów, dostępna jest również wersja "zaawansowana tech", wykonana z najlepszej jakości materiałów Nike, mających zapewniać lepszą "mobilność, przewiewność i wentylację", w cenie 126 funtów (około 640 złotych).
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie Piękny gol piłkarki FC Barcelony. Co za uderzenie!
Jak zauważa dziennik "The Sun", dodanie loga Ligi Mistrzów i personalizacja koszulki imieniem oraz numerem zawodnika podnosi cenę o 34 funty. Wysokie ceny zaskoczyły fanów, z których jeden skomentował: "To szaleństwo. Za tę cenę, mam nadzieję, że zawiera też trofeum". Fani zdecydowanie sugerują, że stroje powinny być bardziej przystępne cenowo.
Pomimo kontrowersji, zestaw cieszy się dużym zainteresowaniem i już wyprzedał się. Dla kibiców szukających tańszej opcji Barcelona oferuje standardową wersję domowego i wyjazdowego zestawu bez dodatków za 84 funty (425 złotych).
Jest to dopiero czwarty raz w historii klubu, kiedy zawodnicy wystąpią w czarnym kolorze, który w poprzednich sezonach wiązał się z wygranymi trofeami.
Zobacz też:
"Mówi się o nim dużo". Ratunek dla kadry Polski prosto z USA
Dobra forma Barcelony i Lewandowskiego na początku sezonu. "Było mi łatwiej"