PZPN musi szukać nowego sponsora dla Pucharu Polski

Polski Związek Piłki Nożnej musi szukać nowego sponsora dla rozgrywek Pucharu Polski. Obecnie firma Remes je sponsoruje, lecz umowa kończy się w czerwcu. Wiadomo, że nie zostanie przedłużona - pisze Przegląd Sportowy.

Bartosz Zimkowski
Bartosz Zimkowski

- Swoje zrobiliśmy i odchodzimy. Nie jesteśmy w tym momencie zainteresowani dalszą współpracą - mówi na łamach Przeglądu Sportowego Bartosz Remplewicz, właściciel firmy.

Informacje te potwierdza Tomasz Cieślik, dyrektor marketingu SportFive, który w imieniu Polskiego Związku Piłki Nożnej negocjuje z potencjalnymi sponsorami. - To była nasza wspólna decyzja. Spotkaliśmy się z szefem Remesa i doszliśmy do wniosku, że tym rozgrywkom potrzebny jest nowy impuls, one muszą się bowiem systematycznie rozwijać - powiedział.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×