Przedstawione dane są jedynie szacunkowe, ponieważ kluby nie upubliczniają wyników sprzedaży. Badanie objęło ostatnie pięć lat począwszy od roku 2005 i dotyczy jedynie koszulek, pomijając klubowe buty, dresy, torby czy piłki, ze sprzedaży których również czerpane są niemałe profity.
Rezultat często uzależniony jest od wyników sportowych klubu. Olympique Marsylia sprzedający średnio 350 tysięcy koszulek, w ostatnim roku po wywalczeniu tytułu mistrza Francji pozbył się z klubowego sklepu. aż 500 tysięcy trykotów ze swoim logo.
Najchętniej kupowane koszulki w latach 2005-2009:
1. Manchester United i Real Madryt 1.2 - 1.5 miliona (rocznie)
2. FC Barcelona 1 - 1.2 miliona
3. Arsenal Londyn, Bayern Monachium, Chelsea Londyn i FC Liverpool 700 - 900 tysięcy
4. Inter Mediolan, AC Milan, Juventus Turyn 400 - 600 tysięcy