Ogromne zainteresowanie biletami na mecz Warta - GKS

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Od poniedziałku trwa dystrybucja biletów na spotkanie Warta Poznań - GKS Katowice. Jak się okazuje, zainteresowanie niedzielnym pojedynkiem jest bardzo duże i karty wstępu rozchodzą się w szybkim tempie.

W tym artykule dowiesz się o:

- W samym sklepie Football Outlet, który znajduje się przy siedzibie klubu, wydano już ponad tysiąc wejściówek, a punktów, w których można się w nie zaopatrzyć jest ponad dwadzieścia - powiedział portalowi SportoweFakty.pl rzecznik prasowy Zielonych, Hubert Niedzielski.

Duży popyt na bilety obserwuje się nie tylko w stolicy Wielkopolski. - Okazuje się, że np. w Lesznie zainteresowanie tym spotkaniem także jest bardzo duże - dodał Niedzielski. - Jeśli chodzi o sam Poznań, to wzmożony ruch kibiców panuje przede wszystkim przy Drodze Dębińskiej i w centrum handlowym Plaza.

Na chwilę obecną I-ligowiec przygotował 16 tys. kart wstępu. - Trudno powiedzieć, czy zainteresowanie będzie aż tak duże, że przekroczy tą pulę. Jeśli jednak zaszłaby taka potrzeba, to jesteśmy przygotowani na wydruk kolejnych biletów. Bardzo liczymy też, że kibice, którzy odbiorą wejściówki, nie zrezygnują ostatecznie z przyjścia na mecz - przyznał Niedzielski.

Przypomnijmy, że wszystkie karty wstępu są bezpłatne, a jedynym warunkiem ich otrzymania jest podanie numeru PESEL. - Nie mamy na razie tak zaawansowanego systemu dystrybucji, by na bieżąco określać ilość wydanych wejściówek. Patrząc jednak na poziom zainteresowania i kolejki w niektórych punktach, liczymy nawet na rekord frekwencji w I lidze w tym sezonie - oznajmił rzecznik prasowy Zielonych.

Sympatycy Warty zastanawiają się, które trybuny Stadionu Miejskiego zostaną im udostępnione w pierwszej kolejności. Według informacji, jakie przekazano portalowi SportoweFakty.pl, kibice zasiądą w niedzielę na dolnym piętrze III trybuny. W dalszej kolejności otwierane będą dolne piętra trybun IV, I i II.

W ostatnim czasie klub prowadzi szeroko zakrojoną akcję promocyjną. Na terenie miasta pojawiły się bilbordy z zaproszeniem na spotkania i wizerunkiem prezes Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej. Przygotowano także 0,5 mln ulotek reklamowych, które są rozprowadzane zarówno przez hostessy, jak i w skrzynkach pocztowych.

(fot. Warta Poznań)

Źródło artykułu: