W ciągu dwóch tygodni, które minęły od zaprezentowania nowych strojów reprezentacji PZPN wysłuchał bardzo uważnie wszystkich opinii kibiców, przedstawicieli mediów, instytucji i osób związanych z piłką, które wypowiadały się na temat strojów z nowym logotypem reprezentacji. Skala dyskusji oraz zaangażowanie jej uczestników, były dla PZPN wyraźnym sygnałem, że nie wyobrażają sobie koszulek reprezentacji bez godła narodowego. Zważywszy na wagę problemu i rozmiar, jaki przybrała publiczna dyskusja zdecydowano o tym, aby reprezentacja Polski występowała w koszulkach z orzełkiem.
- Przez ostatnie dwa tygodnie nad wyglądem koszulek reprezentacji dyskutowała cała Polska. Wysłuchaliśmy uważnie wszystkich opinii. W tej sprawie popełniliśmy błąd. Godło narodowe nie powinno zniknąć z koszulek reprezentacji Polski w piłce nożnej, która jest dobrem nas wszystkich. Dziś możemy tylko przeprosić, że do takiej dyskusji w ogóle doszło - powiedział Grzegorz Lato prezes PZPN.
Firma Nike w pełni popiera decyzję o ponownym umieszczeniu godła narodowego na koszulkach reprezentacji Polski. Nike rozpoczął intensywne prace, aby jak najszybciej dostarczyć zawodnikom oraz kibicom nową wersję koszulki i replik piłkarskich.
16 grudnia reprezentacja Polski zagra w koszulkach z orłem podczas meczu towarzyskiego w Turcji.
Polski Związek Piłki Nożnej serdecznie dziękuje firmie Nike za współpracę, wsparcie polskiej piłki nożnej oraz dostarczanie reprezentacji sprzętu sportowego najwyższej jakości.