Frekwencja na stadionach piłkarskich po 21. kolejce T-Mobile Ekstraklasy

W 21. kolejce T-Mobile Ekstraklasy na sześć stadionów przyszło średnio więcej widzów, niż zazwyczaj. Najwięcej, bo ponad 21 tysięcy stawiło się na meczu Wisły Kraków z Lechem Poznań. Tym razem po ostatnich niepowodzeniach trochę mniej osób zdecydowało się przyjść na stadion we Wrocławiu.

W tym artykule dowiesz się o:

Na stadiony Wisły Kraków, Podbeskidzia Bielsko-Biała, KGHM-u Zagłębia Lubin, Polonii Warszawa, ŁKS-u i Widzewa Łódź przyszło w 21. kolejce spotkań więcej osób, niż zwykle. Gdyby nie remont stadionu w Zabrzu, z pewnością więcej osób zagościłoby też na mecz Górnik - Lechia. Po raz pierwszy po przeprowadzce na nowy stadion, swoją frekwencję zmniejszył Śląsk Wrocław. 17 tysięcy osób, to jednak nadal bardzo dobry wynik.

21. kolejka T-Mobile Ekstraklasy:
ŁKS Łódź - Cracovia Kraków - 3 250
Wisła Kraków - Lech Poznań - 21 046
Górnik Zabrze - Lechia Gdańsk - 3 000
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Legia Warszawa - 4 300
KGHM Zagłębie Lubin - Ruch Chorzów - 7 262
Widzew Łódź - PGE GKS Bełchatów - 6 800
Śląsk Wrocław - Korona Kielce - 17 000
Polonia Warszawa - Jagiellonia Białystok - 4 000

Klasyfikacja T-Mobile Ekstraklasy po 21. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Legia Warszawa - 19 499 (9 meczów, łącznie 175 494)
2. Śląsk Wrocław - 19 267 (10 meczów, łącznie 192 167)
3. Lechia Gdańsk - 18 835 (10 meczów, łącznie 188 354)
4. Wisła Kraków - 14 653 (11 meczów, łącznie 161 184)
5. Lech Poznań - 13 278 (9 meczów, łącznie 119 500)
6. Cracovia Kraków - 9 145 (11 meczów, łącznie 100 590)
7. Korona Kielce - 7 660 (12 meczów, łącznie 91 920)
8. Widzew Łódź - 6 686 (11 meczów, łącznie 73 550)
9. KGHM Zagłębie Lubin - 6 452 (11 meczów, łącznie 70 971)
10. Ruch Chorzów - 5 378 (10 meczów, łącznie 53 700)
11. Jagiellonia Białystok - 4 084 (10 meczów, łącznie 40 836)
12. Polonia Warszawa - 3 618 (11 meczów, łącznie 39 800)
13. Podbeskidzie Bielsko-Biała - 3 577 (11 meczów, łącznie 39 350)
14. Górnik Zabrze - 3 064 (10 meczów, łącznie 30 636)
15. ŁKS Łódź - 2 600 (10 meczów, łącznie 26 005)
16. PGE GKS Bełchatów - 2 035 (10 meczów, łącznie 20 355)

Łącznie na trybunach w 21. kolejce T-Mobile Ekstraklasy: 66 658 widzów.

Średnio jeden mecz 21. kolejki T-Mobile Ekstraklasy obejrzało: 8 332 widzów.

Łącznie na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/12: 1 416 826 widzów (167 meczów).

Średnio jeden mecz na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/12 obejrzało: 8 484 widzów.

Klasyfikacja I ligi po 20. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Arka Gdynia - 5 538 (10 meczów, łącznie 55 380)
2. Piast Gliwice - 5 240 (5 meczów, łącznie 26 200)
3. Zawisza Bydgoszcz - 5 184 (11 meczów, łącznie 57 027)
4. Pogoń Szczecin - 3 800 (10 meczów, łącznie 38 000)
5. Sandecja Nowy Sącz - 3 650 (10 meczów, łącznie 36 500)
6. Warta Poznań - 3 160 (10 meczów, łącznie 31 600)
7. GKS Katowice - 3 091 (11 meczów, łącznie 34 000)
8. Olimpia Grudziądz - 2 520 (10 meczów, łącznie 25 200)
9. Polonia Bytom - 2 453 (11 meczów, łącznie 26 911)
10. Wisła Płock - 2 260 (10 meczów, łącznie 22 600)
11. Termalica Bruk-Bet Nieciecza - 1 610 (10 meczów, łącznie 16 100)
12. Flota Świnoujście - 1 370 (10 meczów, łącznie 13 700)
13. Olimpia Elbląg - 1 165 (10 meczów, łącznie 11 650)
14. Bogdanka Łęczna - 950 (10 meczów, łącznie 9 500)
15. Ruch Radzionków - 820 (10 meczów, łącznie 8 199)
16. Dolcan Ząbki - 504 (11 meczów, łącznie 5 550)
17. Kolejarz Stróże - 410 (10 meczów, łącznie 4 100)
18. KS Polkowice - 320 (10 meczów, łącznie 3 200)

Łącznie na trybunach I ligi w sezonie 2011/12: 427 498 widzów (180 meczów).

Średnio jeden mecz na trybunach I ligi w sezonie 2011/12 obejrzało: 2 375 widzów.

Zestawienie T-Mobile Ekstraklasy i I ligi:
1. Legia Warszawa - 19 499 (9 meczów, łącznie 175 494)
2. Śląsk Wrocław - 19 267 (10 meczów, łącznie 192 167)
3. Lechia Gdańsk - 18 835 (10 meczów, łącznie 188 354)
4. Wisła Kraków - 14 653 (11 meczów, łącznie 161 184)
5. Lech Poznań - 13 278 (9 meczów, łącznie 119 500)
6. Cracovia Kraków - 9 145 (11 meczów, łącznie 100 590)
7. Korona Kielce - 7 660 (12 meczów, łącznie 91 920)
8. Widzew Łódź - 6 686 (11 meczów, łącznie 73 550)
9. KGHM Zagłębie Lubin - 6 452 (11 meczów, łącznie 70 971)
10. Arka Gdynia - 5 538 (10 meczów, łącznie 55 380)
11. Ruch Chorzów - 5 378 (10 meczów, łącznie 53 700)
12. Piast Gliwice - 5 240 (5 meczów, łącznie 26 200)
13. Zawisza Bydgoszcz - 5 184 (11 meczów, łącznie 57 027)
14. Jagiellonia Białystok - 4 084 (10 meczów, łącznie 40 836)
15. Pogoń Szczecin - 3 800 (10 meczów, łącznie 38 000)
16. Sandecja Nowy Sącz - 3 650 (10 meczów, łącznie 36 500)
17. Polonia Warszawa - 3 618 (11 meczów, łącznie 39 800)
18. Podbeskidzie Bielsko-Biała - 3 577 (11 meczów, łącznie 39 350)
19. Warta Poznań - 3 160 (10 meczów, łącznie 31 600)
20. GKS Katowice - 3 091 (11 meczów, łącznie 34 000)
21. Górnik Zabrze - 3 064 (10 meczów, łącznie 30 636)
22. ŁKS Łódź - 2 600 (10 meczów, łącznie 26 005)
23. Olimpia Grudziądz - 2 520 (10 meczów, łącznie 25 200)
24. Polonia Bytom - 2 453 (11 meczów, łącznie 26 911)
25. Wisła Płock - 2 260 (10 meczów, łącznie 22 600)
26. PGE GKS Bełchatów - 2 035 (10 meczów, łącznie 20 355)
27. Termalica Bruk-Bet Nieciecza - 1 610 (10 meczów, łącznie 16 100)
28. Flota Świnoujście - 1 370 (10 meczów, łącznie 13 700)
29. Olimpia Elbląg - 1 165 (10 meczów, łącznie 11 650)
30. Bogdanka Łęczna - 950 (10 meczów, łącznie 9 500)
31. Ruch Radzionków - 820 (10 meczów, łącznie 8 199)
32. Dolcan Ząbki - 504 (11 meczów, łącznie 5 550)
33. Kolejarz Stróże - 410 (10 meczów, łącznie 4 100)
34. KS Polkowice - 320 (10 meczów, łącznie 3 200)

Komentarze (2)
avatar
Waikiki
14.03.2012
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Frekwencja na meczach ekstraklasy nie powala na kolana. Tylko 5 stadionów ma frekwencję wyższą niż 10.000 osób na mecz. Reszta to masakra! Frekwencję na poziomie 12-13 tysięcy (a w sezonie jesz Czytaj całość
aknemes
14.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
różnie frekwencyjne są ogromne, a szkoda, bo średnia wyciągana ze wszystkich spotkań okazuje się niekiedy dwukrotnie wyższa niż frekwencja na niektórych stadionikach. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.