Firma handlowa Kar-Tel, działająca prężnie na polskim rynku telekomunikacyjnym, została w środę nowym sponsorem strategicznym Piasta Gliwice. Logo firmy znajdować będzie się z przodu koszulek piłkarzy Marcina Brosza, a także na stadionie przy Okrzei.
Nowy sponsor gliwickiego klubu działa na rynku telekomunikacyjnym GSM na terenie całej Polski od ponad 20 lat. Współpracuje z największymi markami z tej branży w Polsce, m.in. T-Mobile, PTK Centertel (Orange), Polkomtel, Play, Pocztą Polską, Selgros, Auchan czy InPost. Kar-Tel sprzedaje usługi GSM do ponad 8 tys. firm w Polsce. Zatrudnia ponad 150 osób, osiągając przychody przekraczające miliard złotych rocznie.
Firma produkuje również urządzenia i systemy teleinformatyczne, jest operatorem m. in. systemów lojalnościowych, parkomatowych i pocztowych.
Ostatnio nowy sponsor Piasta rozpoczął aktywne działania na rynku inwestycyjnym. Przed rokiem oddał do użytku pasaż handlowy "Jasna", zlokalizowany przy ul. Jasnej w Gliwicach. W roku przyszłym do użytku oddać ma z kolei centrum rekreacyjno-sportowe "Jasna 31", zlokalizowane pod tym właśnie adresem.
W ramach inwestycji na ponad 10 tys. metrów kwadratowych znajdą się m.in. korty tenisowe, boiska do squasha, bouldering, 14-metrowa ścianka wspinaczkowa, hala do futsalu, siłownia, SPA, basen, pub sportowy, sale sportowe, a także parkingi podziemne wraz z myjnią samochodową.
Z gliwickim klubem Kar-Tel związał się umową do końca 2013 roku. Wiele wskazuje jednak na to, że współpraca będzie kontynuowana w latach przyszłych.