Piłkarz T-Mobile Ekstraklasy: Bezkonkurencyjny Adam Frączczak

W każdym spotkaniu 2. kolejki T-Mobile Ekstraklasy Czytelnicy portalu SportoweFakty.pl mogli wybrać najlepszego piłkarza meczu. Jakie są wyniki? Kto otrzymał największy procent głosów?

Od początku sezonu T-Mobile Ekstraklasy Czytelnicy portalu SportoweFakty.pl mogą wybierać najlepszego piłkarza danego spotkania. Postanowiliśmy zebrać Wasze głosy i przedstawić wyniki głosowań w poszczególnych meczach. Z każdej potyczki do naszego zestawienia trafia ten, który otrzymał największy procent głosów.
[ad=rectangle]
W 1. kolejce nowych rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy najbardziej doceniony został Vojo Ubiparip, który otrzymał 83,8 proc. głosów. Sporym uznaniem cieszył się także Patryk Tuszyński z Jagiellonii Białystok oraz Adam Frączczak z Pogoni Szczecin.

W drugiej serii gier najwięcej głosów otrzymał Adam Frączczak, który swoich konkurentów pozostawił daleko w tyle. Ten piłkarz pokazał się z bardzo dobrej strony w spotkaniu ze Śląskiem Wrocław, kiedy to najpierw strzelił arcyważnego gola na 1:1, następnie zaliczył dwie asysty, a po jego odbitym strzale z rzutu wolnego Wojciech Golla ustalił wynik na 4:1. Frączczak ostatnio przechodzi samego siebie.

Do ciekawej sytuacji doszło natomiast w potyczce Lechii Gdańsk z Podbeskidziem Bielsko-Biała. Taki sam procent głosów uzyskali bowiem Ariel Borysiuk z Lechii oraz Richard Zajac z Podbeskidzia. Golkiper Górali w tym meczu popełnił jednak katastrofalny błąd, po którym lechiści strzelili zwycięskiego gola.

Najlepsi piłkarze 2. kolejki T-Mobile Ekstraklasy 2014/2015

MeczNajlepszy piłkarzProcent głosów
Cracovia - Legia Warszawa Dawid Nowak 37,5%
PGE GKS Bełchatów - Korona Kielce Mateusz Mak 39,0%
Górnik Zabrze - Lech Poznań Łukasz Teodorczyk 43,5%
Lechia Gdańsk - Podbeskidzie Bielsko-Biała Ariel Borysiuk / Richard Zajac 35,0%
Pogoń Szczecin - Śląsk Wrocław Adam Frączczak 50,9%
Ruch Chorzów - Górnik Łęczna Grzegorz Bonin 32,6%
Wisła Kraków - Piast Gliwice Maciej Jankowski 35,5%
Zawisza Bydgoszcz - Jagiellonia Białystok Dani Quintana 38,3%


Najlepsi piłkarze po 2. kolejkach T-Mobile Ekstraklasy 2014/2015

PiłkarzIlość wyborów na zawodnika meczu
Adam Frączczak 2
Tomasz Nowak 1
Błażej Augustyn 1
Patryk Tuszyński 1
Vojo Ubiparip 1
Dusan Kuciak 1
Robert Pich 1
Paweł Golański 1
Dawid Nowak 1
Mateusz Mak 1
Łukasz Teodorczyk 1
Ariel Borysiuk 1
Richard Zajac 1
Grzegorz Bonin 1
Maciej Jankowski 1
Dani Quintana 1
Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.