FC Barcelona najlepsza w Europie, Real Madryt i Chelsea Londyn tuż za nią

East News
East News

W początkowej fazie sezonu najlepszą drużyną w Europie był Real Madryt. Dogoniła go jednak FC Barcelona, która ma teraz minimalnie lepsze statystyki. Kroku tej dwójce dotrzymuje Chelsea Londyn.

Biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki, wspomniany tercet zgromadził w aktualnej edycji po 92 punkty, natomiast Blaugrana legitymuje się najlepszą różnicą bramek (aż +80). Jest ponadto najskuteczniejsza (112 trafień).

W tym gronie najmniej meczów (36) rozegrali piłkarze Luisa Enrique i właśnie oni mają najlepszą w Europie średnią punktów (2,56 na jedno spotkanie). Drugi pod tym względem jest Bayern Monachium, który zebrał wprawdzie tylko 76 oczek, lecz potrzebował do tego znacznie mniej, bo 31 pojedynków.
[ad=rectangle]
Bawarczycy grają imponująco w tyłach. Stracili zaledwie 17 goli i pod tym względem zbliżył się do nich tylko Juventus Turyn. Bramkarze Starej Damy kapitulowali 19-krotnie.

Najgorzej na obecnym etapie wypadło Schalke 04 Gelsenkirchen (42 oczka w 28 potyczkach), zaś najniższą średnią punktów ma Athletic Bilbao (1,19).

W tabeli uwzględniliśmy czołowe drużyny minionej edycji w pięciu najlepszych ligach europejskich, które zakwalifikowały się do Ligi Mistrzów.

Poszczególne zespoły mają na koncie różną liczbę spotkań, a wynika to z różnicy w kolejkach ligowych, a także różnych etapów przystępowania do rywalizacji w krajowych pucharach. Poza tym niektóre ekipy brały udział w potyczkach o superpuchary swoich państw, zaś Real przystępował dodatkowo do meczu o Superpuchar Europy i Klubowych Mistrzostw Świata.

MDrużynaMZRPBramkiPkt
1 FC Barcelona 36 30 2 4 112:22 92
2 Real Madryt 38 30 2 6 108:31 92
3 Chelsea Londyn 39 28 8 3 89:33 92
4 Paris Saint-Germain 38 24 11 3 67:31 83
5 Bayern Monachium 31 24 4 3 78:17 76
6 Atletico Madryt 37 23 6 8 74:34 75
7 Juventus Turyn 32 21 8 3 65:19 71
8 Arsenal Londyn 36 21 7 8 73:40 70
9 Manchester City 37 20 9 8 71:41 69
10 AS Monaco 36 18 11 7 39:22 65
11 Liverpool FC 40 18 11 11 55:47 65
12 AS Roma 31 15 10 6 46:34 55
13 Bayer Leverkusen 29 12 10 7 49:33 46
14 Borussia Dortmund 30 13 5 12 48:34 44
15 Athletic Bilbao 36 11 10 15 33:43 43
16 Schalke 04 Gelsenkirchen 28 12 6 10 41:39 42

Średnia zdobycz punktowa na jeden mecz:

1. FC Barcelona - 2,56
2. Bayern Monachium - 2,45
3. Real Madryt - 2,42
4. Chelsea Londyn - 2,36
5. Juventus Turyn - 2,22
6. Paris Saint-Germain - 2,18
7. Atletico Madryt - 2,03
8. Arsenal Londyn - 1,94
9. Manchester City - 1,86
10. AS Monaco - 1,81
11. AS Roma - 1,77
12. Liverpool FC - 1,63
13. Bayer Leverkusen - 1,59
14. Schalke 04 Gelsenkirchen - 1,50
15. Borussia Dortmund - 1,47
16. Athletic Bilbao - 1,19

Komentarze (3)
avatar
JA BUK
22.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I na co te punkty sie wymienia? :-) 
avatar
bartollo
17.02.2015
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
Nie mam nic przeciwko Barcelona - Bayern w finale :) 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.