Legia charytatywna

Im więcej ludzi przyjdzie na mecz Legii w Warszawie, tym więcej Legia Warszawa przeznaczy na pomoc potrzebującym. Stołeczny klub rusza z akcją.

W tym artykule dowiesz się o:

Akcja Charytatywna Wiosna Legii Warszawa to połączenie oryginalnego pomysłu marketingowego z ważną akcją społeczną.

Akcja będzie trwała całą rundę wiosenną. Konkretnie to 5 spotkań na stadionie przy Łazienkowskiej. Zasady są proste. Na każdy mecz Legia będzie miała partnera charytatywnego. Jeśli bilety kupi powyżej 20 tysięcy fanów, organizacje charytatywne otrzymają od każdej wejściówki złotówkę. Jeśli kupi powyżej 25 tysięcy kibiców, będzie to już 2 złote, zaś powyżej 29 tysięcy aż 5 złotych.
[ad=rectangle]
Wszystko zależy teraz od kibiców. Przy wysokiej frekwencji na konto każdego partnera można trafić powyżej 145 tysięcy złotych.

- Charytatywna Wiosna Legii Warszawa to pierwszy taki projekt społeczno-charytatywny w historii Klubu i polskiego sportu. Do akcji zaprosiliśmy fundacje i stowarzyszenia, których działalność jest zbieżna z historią, ideałami i wartościami Legii. Chcemy pomóc zarówno w wymiarze ogólnopolskim i lokalnym, tym, którzy już są naszymi kibicami i tym, którzy jeszcze nimi nie są - mówi Wiceprezes Zarządu Jakub Szumielewicz.

- Mamy nadzieję, że rezultatem będzie zbiórka pieniędzy w maksymalnym zakresie, a każdy kibic, który przyłoży się do niej swoją obecnością będzie zadowolony z pomocy niesionej przez partnerskie podmioty - dodaje.

Oto lista partnerów:
- UNICEF (1 marca, mecz z Podbeskidziem Bielsko-Biała)
- Muzeum Powstania Warszawskiego i stowarzyszenie powstańcze (15 marca, Wisła Kraków)
- Powiślańska Fundacja Społeczna (4 kwietnia, Piast Gliwice)
- Stowarzyszenie Rannych i Poszkodowanych w Misjach Poza Granicami Kraju oraz Stowarzyszenie Rodzin Poległych Żołnierzy "Pamięć i Przyszłość" (17-20 kwietnia, Zawisza Bydgoszcz)
- Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa (29 kwietnia, Pogoń Szczecin)

Leszek Mańk, prezes SKLW mówi: - Jako Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa i środowisko kibiców od lat prowadzimy wiele akcji charytatywnych skupiających się na pomocy osobom potrzebującym, które mają charakter zarówno trwały jak i okazjonalny. Pomoc trafia do dzieci z domów dziecka, Polaków na Wschodzie, Bohaterów Powstania Warszawskiego czy kibiców znajdujących się w ciężkiej sytuacji zdrowotnej i materialnej. Jesteśmy zadowoleni, że nasze kibicowskie inicjatywy zostały dostrzeżone przez Klub i liczymy, ze podczas meczu z Pogonią Szczecin w dniu 29 kwietnia wszyscy kibice Legii Warszawa poprzez liczną obecność dołożą do nich swoją cegiełkę.

Akcja warszawskiej Legii nie ograniczy się do meczów. W maju piłkarze odwiedzą domy dziecka, szpitale i placówki wychowawcze. I wreszcie na zakończenie odbędzie się finał akcji, zorganizowany przy okazji organizacji Dnia Dziecka na stadionie Legii.

"Akcja spotkała się z ogromnym zaangażowaniem poszczególnych fundacji i stowarzyszeń. Jeszcze przed rozpoczęciem akcji każdy z naszych partnerów jasno określił cele, na które chciałby przeznaczyć pieniądze zabrane przez Rodzinę Legii Warszawa. Będą one prezentowane przed każdym przynależnym fundacji meczem" - informuje klub.

Komentarze (2)
avatar
KUBOTA
17.02.2015
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Myślałem, że artykuł o meczu z Jagą :) 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.