W połowie lipca władze Arki Gdynia poinformowały, że w sezonie 2016/2017 partnerem strategicznym klubu będzie miasto Gdynia. Przedstawiciele ratusza zdecydowali się mocno wesprzeć klub po awansie do Ekstraklasy. Na działalność w II połowie 2016 roku, klub otrzyma w ramach promocji miasta niemal 4 miliony złotych.
Na razie w centralnym miejscu znajduje się miasto Gdynia, ale klub robi wszystko, by znaleźć nowego, tytularnego sponsora.
Wojciech Pertkiewicz, prezes Arki Gdynia, przyznał ostatnio, że klub jest na finiszu rozmów z jednym z potencjalnych kandydatów.
- Mamy jeszcze kilka miejsc na koszulce, prowadzimy rozmowy. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli zaprezentować stroje pierwszej drużyny w nieco innym wydaniu. Jeszcze nad tym pracujemy, ale zmierzamy ku finałowi rozmów. Jestem optymistą - powiedział sternik Arki Gdynia.
Zmianie uległy za to koszulki drugiej drużyny i zespołu juniorów młodszych. Tam pojawili się nowi sponsorzy.
ZOBACZ WIDEO Anita Włodarczyk: to był mój konkurs życia
{"id":"","title":""}