- Przystąpiliśmy do realizacji projektu, który roboczo nazwaliśmy "Śląsk bardziej lokalny". Krótko mówiąc - Śląsk otwarty na wrocławian, na swoich kibiców. Postanowiliśmy obniżyć ceny biletów. Dokonaliśmy zmian rewolucyjnych. Obecnie bilety będą sprzedawane w cenie tańszej, niż były w przedsprzedaży - wyjaśnił Krzysztof Hołub, nowy prezes Śląska Wrocław.
- Klub otwiera się na wrocławian. Zachęca do przychodzenia na stadion. Chcemy zwiększyć frekwencję. To jest absolutnie oczywiste. Po meczu z Pogonią staje się to oczywiste bardziej. Mam nadzieję, że spotkanie z Pogonią było przysłowiowym dnem, od którego w tej chwili Śląsk się odbije i ta frekwencja będzie stale rosła i będzie sukcesywnie budowana - dodał. Na wspominanym spotkaniu z Pogonią Szczecin na trybunach Stadionu Wrocław zasiadło 4001 widzów.
W Śląsku postanowiono zmniejszyć ceny biletów, które są już do wglądu na oficjalnej stronie internetowej wrocławskiego klubu. Ponadto dzieci do 13 roku życia na Stadion Wrocław będą wchodzić za darmo. Dzieci oczywiście muszą być pod opieką osób dorosłych, natomiast bez limitu ilościowego młodych kibiców. Uczniowie z kolei wejdą na mecz w promocyjnej cenie. Ponadto ceny biletów dla seniorów uległy obniżce.
- Chciałbym wysłać dwa sygnały. Pierwszy - każdego wrocławianina powinno być stać na to, aby przyjść na mecz. Drugi - drodzy piłkarze, teraz spora część spraw jest w waszych rękach. Wszyscy musimy zacząć pracować dla dobra klubu. Tego też oczywiście oczekuję od piłkarzy, że będziemy grać lepiej, a ja też będę pracował lepiej. Ceny biletów są do końca sezonu, bez względu na to, jak WKS będzie się prezentował. Nawet jak będziemy wygrywać każdy mecz - skomentował Krzysztof Hołub.
ZOBACZ WIDEO Aleksandar Prijović: Możemy pokonać każdego
To jednak nie koniec zmian. Wrocławianie już niedługo będą występować w wizualnie zmienionej koszulce.
Logo miasta @wroclaw_info w najważniejszym miejscu na koszulce. Pierwszy mecz w "nowych" strojach z @ArkaGdyniaSSA na @StadionWroclaw -18.12 pic.twitter.com/tvh5FyDlqE
— Śląsk Wrocław (@SlaskWroclawPl) 7 grudnia 2016
- Porozumieliśmy się z miastem Wrocław i podjęliśmy decyzję, że do czasu znalezienia sponsora strategicznego Śląsk będzie występował z logiem miasta Wrocław w tym najważniejszym miejscu na koszulce. To ogromny symbol i działanie stricte wizerunkowe. Chcemy przesłać sygnał do wrocławian, że Śląsk jest wrocławski, mocno otwarty na mieszkańców i przez to, że miasto jest mocno wspierającym podmiotem Śląsk, musi logo miasta znaleźć swoje należne miejsce na koszulce. Gdy klub pozyska sponsora strategicznego, logo miasta ulegnie przesunięciu w inne miejsce. Działania, które podejmujemy mają na celu przypomnieć też sponsorom, że Śląsk poszukuje sponsora strategicznego, że można zająć miejsce miasta Wrocław - powiedział Krzysztof Hołub.