Karol Klimczak: Większa konkurencja dla Legii i Lecha dałaby same korzyści

Czołówka Lotto Ekstraklasy wyraźnie się poszerzyła i główni faworyci - Legia i Lech - przynajmniej w fazie zasadniczej mają kłopoty. Czy to zapowiedź dłuższego trendu? Prezes poznaniaków, Karol Klimczak, liczy na to, ale ma też wątpliwości.

- Dotychczasowa historia jest taka, że poza ostatnim rokiem, dwójka Lech - Legia jest w czołówce praktycznie przez cały czas. Pojawiają się tam natomiast kluby, które w jednym sezonie mocno zamieszają, ale później nie potrafią tego powtórzyć - powiedział WP SportoweFakty sternik Kolejorza.

Największe nadzieje w środowisku budzi Lechia Gdańsk - obecny wicelider rozgrywek. - Czy Lechia dołączy do czołówki na stałe, tego jeszcze nie wiemy, lecz nie dopatrywałbym się w związku z tym jakiejś słabości innych zespołów, w tym Lecha. Naturalną koleją rzeczy jest, że inne kluby z dużych miast zaczynają wykorzystywać swój potencjał - dodał Karol Klimczak.

Prezes Kolejorza dziwi się wręcz, że drużyn realizujących swoje aspiracje jest tak niewiele. - To nic normalnego, że na mega nowoczesnym stadionie, w dużym ośrodku akademickim, kulturalnym i gospodarczym, jakim jest na przykład Wrocław, na mecz piłki nożnej, czyli najpopularniejszej dyscypliny sportu w kraju, przychodzą cztery tysiące ludzi. W Lechii też mieli ten problem i się z nim uporali.

Lech ma obecnie znacznie trudniej niż w poprzednich latach, zresztą zimę spędza dopiero na 5. miejscu w tabeli ze stratą siedmiu punktów do liderującej Jagiellonii Białystok. Mimo to Klimczak liczy, że rozgrywki będą jeszcze bardziej konkurencyjne.

ZOBACZ WIDEO Sevilla - Real. Znakomita końcówka gospodarzy (zobacz skrót) [ZDJĘCIA ELEVEN]

- Oczywiście można powiedzieć, że dla nas idealnie układałoby się wtedy, gdybyśmy ciągle byli samotnym liderem. Jednak dla polskiej piłki, frekwencji na trybunach czy ceny praw telewizyjnych silni i markowi przeciwnicy są bardzo ważni - zaznaczył.

- Nasz kraj stać na to, by liga miała więcej niż dwa mocne zespoły. Zresztą przy większej liczbie takich klubów rozgrywki są ciekawsze, a sponsorzy wtedy chętniej inwestują swoje pieniądze. W Premier League mamy co roku pięć, a nawet sześć ekip, które biją się o mistrzostwo i to na pewno jest lepsza sytuacja niż tam, gdzie ktoś całkowicie zdominuje rywalizację i można się tylko zastanawiać, kiedy sobie zapewni 1. miejsce - zakończył prezes Lecha.

Komentarze (6)
avatar
Białe Legiony
20.01.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
oni w tym wroznaniu muszą coś brać . 
avatar
Tabela Wszech Czasów
19.01.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Lech cały czas w czołówce? Przecież to jawne kłamstwo. Co ten Gargamel ćpa? 
avatar
L3gi0nista
19.01.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Moim zdaniem kiepski z niego jest prezes. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.