Frekwencja na stadionach piłkarskich: Legia przegoniła Lecha

PAP
PAP

Zgodnie z oczekiwaniami, największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania drużyn z pierwszej czwórki Lotto Ekstraklasy. Dzięki ponad 28 tysiącom na trybunach, Legia Warszawa przesunęła się na czoło klasyfikacji.

W tym artykule dowiesz się o:

Przed 34. kolejką Lotto Ekstraklasy, najwyższą średnią frekwencję miał Lech Poznań. 28 820 widzów na meczu z drużyną z Wielkopolski wysforowało jednak Legię Warszawa na pierwszą lokatę. Sporo kibiców, aczkolwiek nie tak dużo jak można byłoby się spodziewać, oglądało spotkanie w Gdańsku.

W ostatnim czasie zaskakuje Korona Kielce - nie tylko na boisku, ale również na trybunach. Spotkanie kielczan z Wisłą Kraków zobaczyło 9 911 widzów, to dużo więcej niż zazwyczaj. Na przeciwnym biegunie jest Pogoń, która - jak pokazuje frekwencja w meczu z Bruk-Bet Termaliką - dla niektórych kibiców ze Szczecina skończyła już tak naprawdę sezon.

W grupie spadkowej zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszyły się derby województwa dolnośląskiego w Lubinie. Mniej kibiców niż można by się spodziewać obejrzało inne derbowe starcie, Ruchu z Górnikiem. Kibice w Gdyni jak widać po zainteresowaniu meczem z Wisłą zapomnieli już nieco o Pucharze Polski, a eksperyment pod tytułem "Ekstraklasa w Lublinie" z udziałem Górnika Łęczna wciąż nie zdaje oczekiwanych rezultatów.

34. kolejka Lotto Ekstraklasy:
Arka Gdynia - Wisła Płock - 6 015
Górnik Łęczna - Cracovia - 4 418
KGHM Zagłębie Lubin - Śląsk Wrocław - 8 109
Ruch Chorzów - Piast Gliwice - 6 437
Korona Kielce - Wisła Kraków - 9 911
Lechia Gdańsk - Jagiellonia Białystok - 15 025
Legia Warszawa - Lech Poznań - 28 820
Pogoń Szczecin - Bruk-Bet Termalica Nieciecza - 3 108

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Legia Warszawa 20 052 18 360 945
Lech Poznań 19 608 17 333 330
Lechia Gdańsk 17 205 18 309 692
Wisła Kraków 13 958 16 223 334
Jagiellonia Białystok 12 640 17 214 895
Śląsk Wrocław 9 033 17 153 571
Cracovia 8 231 15 123 461
Arka Gdynia 7 672 18 138 097
Korona Kielce 6 754 17 114 824
Ruch Chorzów 6 467 16 103 475
KGHM Zagłębie Lubin 6 233 18 112 190
Pogoń Szczecin 6 002 17 102 033
Piast Gliwice 5 037 16 80 586
Wisła Płock 4 878 17 82 926
Bruk-Bet Termalica Nieciecza 3 710 16 59 364
Górnik Łęczna 3 545 17 60 267

Łącznie na trybunach w 34. kolejce Lotto Ekstraklasy: 81 843 widzów.

Średnio jeden mecz 34. kolejki Lotto Ekstraklasy obejrzało: 10 230 widzów.

Łącznie na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17: 2 572 703 widzów (280 meczów).*

Średnio mecz na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17 obejrzało: 9 188 widzów.*

* Mecze bez udziału publiczności nie liczą się do klasyfikacji

Mecze z najwyższą frekwencją Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17:

KolejkaMeczFrekwencja
XXVIII Lech Poznań - Legia Warszawa 41 026
XXVI Lech Poznań - Górnik Łęczna 40 324
X Lech Poznań - Arka Gdynia 39 539
XXVI Lechia Gdańsk - Legia Warszawa 37 220
XXIV Lech Poznań - Lechia Gdańsk 31 128
XXVII Wisła Kraków - Lech Poznań 30 128
XIX Wisła Kraków - Cracovia 28 907
XIII Legia Warszawa - Lech Poznań 28 842
XXXIV Legia Warszawa - Lech Poznań 28 820
XXIX Lechia Gdańsk - Arka Gdynia 28 145

ZOBACZ WIDEO: AS Monaco mistrzem Francji. Zobacz skrót meczu z AS Saint-Etienne [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (2)
avatar
Bolo Yeung
19.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A jak to wygląda w naszym regionie??? w Austrii, Czechach w Rumunii??? Czy średnio 9,5 tys ludzi to ma się jak do lepszych wg fify lig europejskich i ile nam brakuje do wielkiej 5 ;) 
avatar
Białe Legiony
19.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Legia (L)iderem w każdym aspekcie :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.