- Jesteśmy zachwyceni z pomyślnego zakończenia negocjacji ze Śląskiem - jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich w naszym kraju. Współpraca z klubem z Wrocławia to kolejny etap realizacji naszej strategii polegającej na wspieraniu i promowaniu polskiego sportu na różnych poziomach. Wierzę, że przyniesie ona wymierne korzyści obu stronom - skomentował Robert Grzeszczyk, prezes zarządu forBET.
- Niezmiernie cieszy nas rozpoczęcie współpracy z firmą forBET. Zawarte porozumienie wieńczy pierwszy etap poszukiwań partnerów, którzy wydatnie wesprą Śląsk Wrocław w walce o najwyższe cele w tym sezonie. Bardzo dziękujemy firmie forBET za zaufanie. Jestem głęboko przekonany, że nie zawiedziemy pokładanych w nas nadziei - podkreślał Michał Bobowiec, prezes zarządu Śląska Wrocław.
- Zajęcie centralnego miejsca na koszulkach to kluczowy, ale nie jedyny element naszej umowy ze Śląskiem. Logo forBET pojawi się również na stadionowych bandach, banerach oraz telebimie. Będziemy także obecni w klubowych kanałach social media. Dodatkowo, w przypadku dobrego wyniku sportowego piłkarzy, przewidujemy premię finansową - dodał Piotr Sienkiewicz, dyrektor ds. Marketingu w forBET.
ZOBACZ WIDEO: Reklamodawcy mogą płacić fortunę Lewandowskiemu
forBET jest firmą bukmacherską działającą legalnie na podstawie licencji Ministerstwa Finansów. Oferuje zakłady wzajemne online, dotyczące zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych wydarzeń sportowych, w tym ligowych rozgrywek krajowych: żużla, piłki nożnej i ręcznej, siatkówki oraz koszykówki.