Amber Cup z reprezentantami Polski

WP SportoweFakty / Wojciech Tarchalski / Na zdjęciu: Kamil Glik
WP SportoweFakty / Wojciech Tarchalski / Na zdjęciu: Kamil Glik

Drużyny z ekstraklasy i obecni kadrowicze - takiego zestawienia możemy spodziewać się podczas corocznego turnieju w Gdańsku.

Na początku stycznia 2018 roku (6-7.01) odbędzie się dwunasta edycja Amber Cup, która trzy lata temu przeniosła się ze Słupska do Trójmiasta, do Ergo Areny. Oprócz gospodarza, Lechii Gdańsk, w turnieju weźmie udział kilka innych drużyny. Zaproszenia otrzymały zespoły z ekstraklasy: Śląsk Wrocław, Piast Gliwice, Wisła Płock, Termalica i pierwszoligowa Miedź Legnica. Na dzień dzisiejszy wszystkie kluby wyraziły zainteresowanie uczestnictwem w Amber Cup.

Gośćmi specjalnymi mają być obecni i byli reprezentanci Polski. W Gdańsku spodziewani są Kamil Glik, kluczowy obrońca reprezentacji Polski i AS Monaco, Sławomir Peszko, który w kadrze zagrał 43 razy i Jacek Góralski, piłkarz Łudogorca Razgrad regularnie powoływany na zgrupowania drużyny narodowej. Do Gdańska ma przyjechać także Jarosław Jach, który w listopadowym meczu z Urugwajem (0:0) debiutował w zespole Adama Nawałki oraz Artur Boruc, który w tym samym spotkaniu zakończył karierę w reprezentacji jako bramkarz z największą liczbą występów w historii. - Chłopaki dali zielone światło, chcą przyjechać do Gdańska. Mam nadzieję, że ich obowiązki klubowe nie będą kolidowały z tym wydarzeniem - mówi Daniel Kaniewski, główny organizator Amber Cup.

Grono obecnych reprezentantów Polski przygotowujących się do czerwcowego mundialu w Rosji może się jeszcze powiększyć. - Spodziewamy się większej liczby piłkarzy. Nie chcę na razie mówić głośno o nazwiskach, ale staramy się sprowadzić do Polski naszych topowych zawodników występujących w ligach zagranicznych - dodaje Kaniewski.

Ambasadorów turnieju i zaproszone drużyny będzie można zobaczyć w akcji w niedzielę 7 stycznia. Dzień wcześniej zaplanowane są zawody zespołów z rocznika 2008. Na tę chwilę swój udział potwierdziło dwanaście klubów, w tym między innymi Jagiellonia Białystok, Legia Warszawa, Lech Poznań czy Pogoń Szczecin.

Organizatorzy debiutują również z dwoma nowymi strefami: biznesu, gdzie zostaną zaproszeni biznesowi partnerzy wydarzenia, a także sportowcy i środowisko akademickie, oraz strefą poświęconą dzieciom. "Kids zone" będzie otwarta dla wszystkich chętnych. - Zapraszamy do Ergo Areny wszystkie dzieci. Będą mogły zdobyć autografy ulubionych piłkarzy oraz odbyć trening piłkarski podczas zajęć prowadzonych przez profesjonalnych trenerów - mówi Sylwia Rezmer, dyrektor zarządzający turniejem.

ZOBACZ WIDEO Damian Kądzior: Mecz z Legią dużo nam pokazał

Komentarze (1)
avatar
gmk38
22.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Amber byl lepszy w gryfii bardziej z klimatem 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.