Półfinał LM 2018. Bayern - Real. "Fantastyczna oglądalność". Kurski chwali się wynikami TVP

Getty Images / Maja Hitij/Bongarts / Radość piłkarzy Realu Madryt po bramce Marco Asensio
Getty Images / Maja Hitij/Bongarts / Radość piłkarzy Realu Madryt po bramce Marco Asensio

W pewnym momencie mecz Bayern - Real (1:2) na antenie TVP 1 oglądało ponad 6 mln widzów. Żadna inna polska stacja w środę wieczorem nie przyciągnęła tak wielu Polaków.

Po wtorkowym zwycięstwie Liverpoolu nad Romą 5:2 w półfinale Ligi Mistrzów przyszedł czas na jeszcze większy hit. Bayern Monachium na własnym stadionie rywalizował z Realem Madryt. Bawarczycy prowadzili 1:0, ale ostatecznie zwycięstwo wypuścili z rąk. Hiszpański gigant odpowiedział dwoma trafieniami i to on jest teraz bliżej wymarzonego awansu do finału elitarnych rozgrywek.

Transmisję na żywo z meczu kibice mogli obejrzeć w TVP 1. Okazuje się, że zadziałała magia Roberta Lewandowskiego, bo przed telewizorami w pewnym momencie było ponad sześć milionów widzów. Średnia oglądalność to z kolei niewiele ponad 5,5 mln.

Dokładnymi wynikami pochwalił się na Twitterze Jacek Kurski. Prezes Telewizji Polski jest zachwycony.

Za tydzień Bayern gra rewanż we wtorek, a więc mecz będzie można zobaczyć tylko w Canal+. TVP z kolei w środę 2 maja pokaże starcie Roma - Liverpool.

ZOBACZ WIDEO Puchar Anglii: zespół Jana Bednarka nie zatrzymał Chelsea, hokejowa akcja Girouda [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS 1]

Komentarze (4)
avatar
GMK36
26.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Znowu wrzucają polityke zeby liczBe wyświetleń sobie nabic.
Nie komentujcie ,
dajcie sobie spokój
Bo cały czas będą tak robic .
MY CHCEMY SPORT !!! 
pablo183
26.04.2018
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Niech kurski zrobi porównanie widzów, którzy mieli możliwość oglądać mecz w TVP a w c co wybrali... Jak nie masz alternatywy, musisz "zadowolić się TVP". 
avatar
kibic GKM-u
26.04.2018
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
To,że kibice piłki z zapałem obejrzą mecz Bayern-Real to zasługa Kurskiego? 
avatar
Uzi 1985
26.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Roma- Liverpool już na pewno tylu widzów nie przyciągnie... Mogliby też postarać się o sublicencję na wtorkowe mecze, bo w środę czasami jakiś odpad puszczają z przymusu. 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.