Frekwencja na stadionach piłkarskich: nowy rekord sezonu, stadion Piasta pusty mimo wyników

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Śląska Wrocław
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Śląska Wrocław

17 926 widzów na meczu Śląsk Wrocław - Lech Poznań i tylko nieco mniej na pojedynku Legii Warszawa z Lechią Gdańsk. To najwyższe frekwencje 3. kolejki Lotto Ekstraklasy. Na większości stadionów nie było jednak tak dobrze.

W tym artykule dowiesz się o:

W 3. kolejce Lotto Ekstraklasy padł nowy rekord frekwencji. Spotkanie Śląska Wrocław z Lechem Poznań zobaczyło 17 926 osób. Względnie zadowoleni z liczby fanów na trybunach mogą być też działacze z Warszawy, Białegostoku oraz Legnicy. Spotkanie Miedzi zobaczyło 5 614 widzów. Przypomnijmy, że Stadion Orła Białego pomieści zaledwie 6 194 kibiców, najmniej w całej lidze.

Pozostałe obiekty świeciły pustkami. Utrzymuje się negatywny trend z ubiegłego sezonu na Cracovii, a starcie dwóch niepokonanych drużyn z Gliwic i z Lubina zobaczyły zaledwie 4 144 osoby. Jak widać dobre wyniki Piasta nie mają przełożenia na liczbę sprzedanych biletów.

3. kolejka Lotto Ekstraklasy:
Wisła Płock - Korona Kielce - 4 126
Zagłębie Sosnowiec - Pogoń Szczecin - 4 338
Piast Gliwice - KGHM Zagłębie Lubin - 4 144
Legia Warszawa - Lechia Gdańsk - 16 149
Śląsk Wrocław - Lech Poznań - 17 926
Miedź Legnica - Górnik Zabrze - 5 614
Jagiellonia Białystok - Wisła Kraków - 12 373
Cracovia - Arka Gdynia - 5 283

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Górnik Zabrze 14 328 2 28 657
Legia Warszawa 14 213 2 28 427
Śląsk Wrocław 14 211 2 28 422
Lechia Gdańsk 14 068 1 14 068
Jagiellonia Białystok 12 069 2 24 139
Korona Kielce 10 806 1 10 806
Arka Gdynia 10 307 1 10 307
Wisła Kraków 9 366 2 18 732
Pogoń Szczecin 7 532 1 7 532
Wisła Płock 6 120 2 12 240
Miedź Legnica 5 600 2 11 201
Cracovia 5 283 1 5 283
KGHM Zagłębie Lubin 5 215 1 5 215
Zagłębie Sosnowiec 4 419 2 8 838
Piast Gliwice 4 144 1 4 144
Lech Poznań - 0 -

Łącznie na trybunach w 3. kolejce Lotto Ekstraklasy: 69 953 widzów.

Średnio jeden mecz 3. kolejki Lotto Ekstraklasy obejrzało: 8 744 widzów.

Łącznie na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19: 218 011 widzów (23 mecze).*

Średnio mecz na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2019/19 obejrzało:9 479 widzów.*

* mecze bez udziału publiczności nie liczą się do klasyfikacji

Mecze z najwyższą frekwencją Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19:

KolejkaMeczFrekwencja
III Śląsk Wrocław - Lech Poznań 17 926
I Górnik Zabrze - Korona Kielce 16 683
III Legia Warszawa - Lechia Gdańsk 16 149
II Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław 14 068
III Jagiellonia Białystok - Wisła Kraków 12 373
I Legia Warszawa - Zagłębie Lubin 12 278
II Górnik Zabrze - Wisła Płock 11 974
I Jagiellonia Białystok - Lechia Gdańsk 11 766
II Korona Kielce - Legia Warszawa 10 806
I Śląsk Wrocław - Cracovia 10 496

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
I 78 639 9 830 16 683 Górnik Zabrze - Korona Kielce
II 69 419 9 917** 14 068 Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
II 69 953 8 744 17 926 Śląsk Wrocław - Lech Poznań

** rozegrano siedem spotkań z udziałem publiczności

ZOBACZ WIDEO Show Sergio Aguero. Tarcza Wspólnoty dla Manchesteru City [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (1)
avatar
Andi - Prawdziwy Kibic
7.08.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Na Widzewie było więcej niż na Legii :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.