Twitter o porażce Legii Warszawa: "Wstyd wszystkich wstydów", "całkowita kompromitacja"

PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: piłkarze Legii Warszawa
PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: piłkarze Legii Warszawa

Szyderstwom i frustracji nie ma końca. "Całkowita kompromitacja", "wstyd wszystkich wstydów", "dno czarnej dziury" - tak polski Twitter zareagował na porażkę Legii Warszawa z FC Dudelange w 3. rundzie eliminacji Ligi Europy.

9 sierpnia 2018 roku przejdzie do historii jako jeden z najsmutniejszych wieczorów polskiej piłki nożnej ostatnich lat. W trzeciej rundzie eliminacyjnej Ligi Europy swoje pierwsze mecze przegrały wszystkie polskie drużyny.

[tag=550]

Jagiellonia Białystok[/tag] uległa u siebie KAA Gent 0:1, Lech Poznań przegrał na wyjeździe 0:2 z KRC Genk. O ile jednak porażki tych drużyn nie są wielką niespodzianką, o tyle przegrana Legii Warszawa na własnym boisku z luksemburskim F91 Dudelange 1:2 jest już postrzegana jako totalna kompromitacja.

Twitterowe komentarze są dla mistrzów Polski bezlitosne. Drwiny, szyderstwa, albo po prostu złość - to najczęstsze reakcje na klęskę stołecznej drużyny.

Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny WP SportoweFakty, i dziennikarz naszego serwisu Marek Wawrzynowski, uważają, że wstyd to za małe słowo, żeby opisać przegraną Legii.

Mateusz Borek, komentator Polsatu Sport, zastanawia się, kiedy w końcu na ławce Legii zasiądzie trener z prawdziwego zdarzenia. Dean Klafurić udowodnił, że takim nie jest, Aleksandar Vuković zdaje się brać z niego przykład.

Rafał Stec i Michał Majewski zdumieni byli nie tylko wynikiem, ale i obrazem gry - ekipa z Luksemburga wcale nie wygrała dlatego, że miała szczęście. Była po prostu lepsza.

Szef działu piłka nożna WP SportoweFakty, Jacek Stańczyk, relacjonował nie tylko to, co działo się na boisku, ale i nastroje trybun.

Jakub Rzeźniczak, były piłkarz Legii, wierzy w awans mistrzów Polski do kolejnej rundy, ale nie ukrywa zdumienia wynikiem.

Jeden z bardziej rezolutnych kibiców nawiązał do wyprawy prezesa Legii Dariusza Mioduskiego na Kilimandżaro. Jego zdaniem warszawski klub kieruje się raczej w przeciwnym kierunku, licząc od poziomu morza.

Zdaniem Marka Wawrzynowskiego, zbadanie dna Rowu Mariańskiego nie będzie jedyną przysługą, jaką Legia, do spółki z innymi polskimi klubami, wyświadczy nauce.

A nasz wysłannik na lekkoatletyczne mistrzostwa Europy w Berlinie Kamil Kołsut przekonuje, że zamiast irytować się oglądając amatorską piłkę lepiej popatrzeć, jak polscy zawodowcy wszystkich biją i zdobywają medale.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Piękne trafienie Roberta Lewandowskiego

Komentarze (20)
jackblack5
11.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
a mam takie pytanie...gdzie są najwięksi pyskacze z pod znaku (L)...tacy jak 14MP 19PP i podobni... normalnie paszcza się im nie zamyka krytykując i obrażając innych 
avatar
Marecki CS
10.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kibic Legii przed meczem:
"Ten cały FC Dudelange to jakaś popierdółka."
Kibic FC Dudelange po meczu:
"Popierdółka? Popierdółka? Sam jesteś popierdółka! Ale tylko Ty, bo Twój klub nawet w tej ka
Czytaj całość
avatar
Armada PL
10.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Legła i wszystko w temacie. Od dłuższego czasu elka na koszulkach oznacza loser. 
avatar
token
10.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wracają zmory z przed lat!!!! Po kilku lepszych latach nasze kluby bite są przez słabeuszy.... 
avatar
token
10.08.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Niestety polska piłka w ostatnim roku cofnęła się o 10lat wstecz..... REP która przez ostatnie 5lat regularnie pięła się w górę....jest na dnie i wymaga budowy od samego początku, a kluby znowu Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.