- Jest to kolejna akcja mająca na celu promowanie pozytywnego wizerunku klubu - mówi serwisowi SportoweFakty.pl Wacław Wachnik, rzecznik prasowy Zagłębia Lubin. - Cieszymy się, ponieważ z każdą kolejną akcją, a jest już to czwarta tego typu inicjatywa, przybywa coraz więcej fanów. Dziś w Cuprum Arena stawiło się spore grono matek ze swoimi dziećmi i wszystkie, nawet te, które ostatecznie nie dostały jednego z dziesięciu podwójnych zaproszeń, zadeklarowały chęć przybycia na mecz - dodaje.
W sumie Michał Goliński rozdał 10 podwójnych wejściówek na piątkowy hit I ligi. Nie wszyscy dostali bilety, ale nie odeszli z pustymi rękoma. Kobiety dostały czerwone róże, a chętni mogli zrobić sobie zdjęcie z piłkarzem Zagłębia oraz wziąć autograf z dedykacją.
Dzień wcześniej Dialog Arena odwiedziła grupa dzieci ze szkoły podstawowej. Zobaczyły jak wygląda nowy stadion, a także zwiedziły szatnie zarówno gości, jak i gospodarzy. Przez chwilę wcieliły się również w rolę trenera, dziennikarza i rzecznika prasowego. Dzieci mogły dotknąć pucharów za mistrzostwo Polski czy też za Superpuchar Polski.
Wkrótce można spodziewać się kolejnych tego typu inicjatyw.