PKO Ekstraklasa. Wielu kibiców na derbach Krakowa. Środek tygodnia nie sprzyja frekwencji

WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: kibice Cracovii
WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: kibice Cracovii

Gra w środku tygodnia nie sprzyja wysokiej frekwencji na meczach piłkarskich. Tylko starcia w Krakowie i w Gdańsku cieszyły się sporym zainteresowaniem. Niespełna 2 tysiące osób zobaczyło mecz w Płocku.

Derbowe spotkania na całym świecie zawsze elektryzują kibiców. mimo że na mecz Cracovia - Wisła nie mogli zawitać kibice gości, 14 154 osoby przyszły na stadion "Pasów". Niewiele mniej fanów udało się na starcie Lechii Gdańsk z Legią Warszawa, jednak 13 055 fanów na tym spotkaniu, to dużo mniej niż zazwyczaj przychodzi nad morzem na potyczki z ekipą ze stolicy.

Mocno raziły pustki we Wrocławiu i w Poznaniu, gdzie duże obiekty wypełniły się w bardzo małym procencie. Zdecydowanie najmniej osób przyszło na mecze w Płocku i w Szczecinie. Pogoń co prawda rozgrywa w tym sezonie ligowe starcia na placu budowy i trudno ją rozpatrywać obiektywnie w klasyfikacji frekwencji, jednak mimo ograniczonej pojemności i tak było wolnych około 30% dostępnych miejsc.

25. kolejka PKO Ekstraklasy:
Lech Poznań - Górnik Zabrze - 8 634
Wisła Płock - Raków Częstochowa - 1 714
Pogoń Szczecin - Jagiellonia Białystok - 2 895
Cracovia - Wisła Kraków - 14 154
ŁKS Łódź - KGHM Zagłębie Lubin - 4 712
Śląsk Wrocław - Korona Kielce - 6 149
Lechia Gdańsk - Legia Warszawa - 13 055
Piast Gliwice - Arka Gdynia - 3 363

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Legia Warszawa 21 177 13 275 296
Wisła Kraków 15 443 12 185 321
Lech Poznań 14 887 13 193 534
Śląsk Wrocław 14 560 12 174 728
Górnik Zabrze 13 517 12 162 201
Lechia Gdańsk 10 703 13 139 138
Jagiellonia Białystok 9 370 12 112 441
Cracovia 9 044 13 117 571
Arka Gdynia 7 289 12 87 469
Korona Kielce 5 263 12 63 162
ŁKS Łódź 5 178 13 67 315
Wisła Płock 4 522 13 58 786
Piast Gliwice 4 417 13 57 427
KGHM Zagłębie Lubin 4 267 12 51 201
Pogoń Szczecin 3 699 12 44 389
Raków Częstochowa 2 980 12 35 761

Łącznie na trybunach w 25. kolejce PKO Ekstraklasy: 54 676 widzów.

Średnio jeden mecz 25. kolejki PKO Ekstraklasy obejrzało: 6 834 widzów.

Łącznie na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/20: 1 826 175 widzów (199 meczów).

Średnio mecz na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/20 obejrzało: 9 177 widzów.

* mecze bez udziału publiczności nie liczą się do klasyfikacji

Liczby widzów to oficjalne dane klubów. Różnice mogą się pojawić ze względu na różną formę przekazywania informacji dotyczącej frekwencji przez poszczególne kluby.

Mecze z najwyższą frekwencją PKO Ekstraklasy w sezonie 2019/20:

KolejkaMeczFrekwencja
10. Wisła Kraków - Cracovia 33 000
4. Lech Poznań - Śląsk Wrocław 32 307
18. Śląsk Wrocław - Legia Warszawa 31 819
7. Lech Poznań - Cracovia 25 768
7. Śląsk Wrocław - Pogoń Szczecin 24 968
24. Legia Warszawa - Cracovia 24 956
21. Legia Warszawa - ŁKS Łódź 23 898
10. Legia Warszawa - Lechia Gdańsk 23 892
15. Legia Warszawa - Górnik Zabrze 22 596
13. Legia Warszawa - Wisła Kraków 22 413

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 65 355 8 169 16 787 Legia Warszawa - Pogoń Szczecin
2. 95 962 11 995 17 067 Górnik Zabrze - KGHM Zagłębie Lubin
3. 62 707 7 838 18 003 Legia Warszawa - Śląsk Wrocław
4. 93 089 11 636 32 307 Lech Poznań - Śląsk Wrocław
5. 83 168 10 396 17 045 Wisła Kraków - ŁKS Łódź
6. 68 687 8 586 18 573 Górnik Zabrze - Korona Kielce
7. 104 374 13 047 25 768 Lech Poznań - Cracovia
8. 73 641 9 205 19 308 Jagiellonia Białystok - Legia Warszawa
9. 74 700 9 337 20 434 Śląsk Wrocław - KGHM Zagłębie Lubin
10. 98 391 12 299 33 000 Wisła Kraków - Cracovia
11. 64 463 8 058 15 089 Lech Poznań - Wisła Kraków
12. 88 872 11 109 29 282 Legia Warszawa - Lech Poznań
13. 80 541 10 067 22 413 Legia Warszawa - Wisła Kraków
14. 56 939 7 117 15 219 Górnik Zabrze - Piast Gliwice
15. 84 175 10 522 22 596 Legia Warszawa - Górnik Zabrze
16. 58 637 7 330 13 155 Śląsk Wrocław - Wisła Kraków
17. 52 257 6 532 18 836 Legia Warszawa - Korona Kielce
18. 76 989 9 624 31 819 Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
19. 51 696* 7 385* 20 485 Legia Warszawa - Wisła Płock
20. 50 234 6 279 10 025 Górnik Zabrze - Jagiellonia Białystok
21. 82 658 10 332 23 898 Legia Warszawa - ŁKS Łódź
22. 53 890 6 736 12 247 Cracovia - Lech Poznań
23. 75 403 9 435 21 340 Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok
24. 74 670 9 443 24 956 Legia Warszawa - Cracovia
25. 54 676 6 834 14 154 Cracovia - Wisła Kraków

* bez meczu Śląsk - Lech

Czytaj także: 
Rafał Wolski rozwiązał kontrakt z Lechią Gdańsk 
Oto najlepsi piłkarze 25. kolejki PKO Ekstraklasy

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: kuriozalna sytuacja na meczu rezerw Realu. Bezmyślne zachowanie Rodrygo

Komentarze (3)
avatar
panisko
6.03.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
POLSKA LIGA - DNO TOTALNE . NA CO TAM PATRZEĆ 
avatar
jotwu
6.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A ja się dziwię,że są chętni by za własne pieniądze oglądać te nędzne widowiska.I jeszcze być narażonym na oberwanie butelką lub innym przedmiotem. 
avatar
Piter 12
6.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Legia najwyższa frekwencja ale trzeba zobaczyć w jakich terminach i godzinach gra Legia. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.