Pandemia koronawirusa sprawiła, że wszyscy liczą każdy pieniądz. Traci na tym sport, bo wycofują się sponsorzy. Polski Związek Piłki Nożnej jednak pokazuje, że można inaczej. Nowym sponsorem została właśnie firma telekomunikacyjna T-Mobile.
Na temat szczegółów finansowych umowy sponsorskiej nic nie wiadomo. Kontrakt został podpisany do końca 2022 roku, a więc obejmie przełożone na przyszły rok mistrzostwa Europy oraz mistrzostwa świata w Katarze.
Co zyskuje T-Mobile? Firma może posługiwać się tytułem sponsorskim w odniesieniu do pierwszej reprezentacji, drużyny U-21, kadr juniorskich oraz kobiecych. W dodatku operator telefonii komórkowej został partnerem serwisu "Łączy nas piłka".
- Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T-Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach - komentuje prezes Zbigniew Boniek.
Podczas najbliższego meczu reprezentacji T-Mobile będzie się reklamować na bandach wokół murawy. Ponadto logotyp pojawi się w innych materiałach promocyjnych. Sieć komórkowa chce także przygotować dla swoich klientów promocje, które będą powiązane z kadrą.
PKO Ekstraklasa. PZPN pomoże klubom. Federacja przekaże milion złotych na badania piłkarzy >>
Zbigniew Boniek: Sport bez kibiców jest smutny. Chciałbym, żeby obecny stan potrwał tylko do końca tego roku >>
ZOBACZ WIDEO: Koronawirus przewartościował piłkarskie kontrakty. "Futbol jest przepłacony, ale to prawo rynku"