Reprezentacja Polski z nowym sponsorem. Tego się nikt nie spodziewał w czasie kryzysu
Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego sponsora, z którym związał się do końca 2022. To firma telekomunikacyjna T-Mobile.
Na temat szczegółów finansowych umowy sponsorskiej nic nie wiadomo. Kontrakt został podpisany do końca 2022 roku, a więc obejmie przełożone na przyszły rok mistrzostwa Europy oraz mistrzostwa świata w Katarze.
Co zyskuje T-Mobile? Firma może posługiwać się tytułem sponsorskim w odniesieniu do pierwszej reprezentacji, drużyny U-21, kadr juniorskich oraz kobiecych. W dodatku operator telefonii komórkowej został partnerem serwisu "Łączy nas piłka".
- Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T-Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach - komentuje prezes Zbigniew Boniek.
Podczas najbliższego meczu reprezentacji T-Mobile będzie się reklamować na bandach wokół murawy. Ponadto logotyp pojawi się w innych materiałach promocyjnych. Sieć komórkowa chce także przygotować dla swoich klientów promocje, które będą powiązane z kadrą.
PKO Ekstraklasa. PZPN pomoże klubom. Federacja przekaże milion złotych na badania piłkarzy >> Zbigniew Boniek: Sport bez kibiców jest smutny. Chciałbym, żeby obecny stan potrwał tylko do końca tego roku >> ZOBACZ WIDEO: Koronawirus przewartościował piłkarskie kontrakty. "Futbol jest przepłacony, ale to prawo rynku"