Frekwencja na stadionach piłkarskich. Mnóstwo kibiców na meczu Śląsk - Legia

WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: kibice Śląska Wrocław
WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: kibice Śląska Wrocław

Aż 22 tysiące kibiców zobaczyło mecz Śląsk Wrocław - Legia Warszawa. Kolejnym wydarzeniem weekendu był powrót Rakowa do Częstochowy i komplet widzów na tym kameralnym stadionie.

Dotychczas na 1. miejscu pod względem frekwencji była Wisła Kraków, tym razem na mecz Białej Gwiazdy przyszło 15 tysięcy widzów, co nie było najwyższą frekwencją w 7. kolejce. Aż 21 997 osób obejrzało domowe spotkanie Śląska Wrocław z Legią Warszawa, co jest drugim wynikiem tego sezonu w Polsce.

Pozostałe stadiony odwiedziło już mniej widzów, na uwagę zasługuje fakt kompletu kibiców na meczu Rakowa Częstochowa z Lechem Poznań - fani z Częstochowy potwierdzili, że na poważnie powinno zająć się kwestią budowy obiektu na miarę potencjału Rakowa. Na drugim biegunie Górnik Łęczna i Warta Poznań, której spotkania w Grodzisku Wielkopolskim cieszą się nikłym zainteresowaniem.

7. kolejka PKO Ekstraklasy:
Warta Poznań - Bruk-Bet Termalica Nieciecza - 1 347
Cracovia - Górnik Zabrze - 6 836
Jagiellonia Białystok - Stal Mielec - 6 847
Śląsk Wrocław - Legia Warszawa - 21 997
Piast Gliwice - KGHM Zagłębie Lubin - 3 672
Wisła Kraków - Lechia Gdańsk - 15 869
Raków Częstochowa - Lech Poznań  - 5 200
Górnik Łęczna - Wisła Płock - 2 112
Radomiak Radom - Pogoń Szczecin - 4 483

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Wisła Kraków 17 143 4 68 571
Górnik Zabrze 16 395 3 49 184
Lech Poznań 12 888 4 51 551
Śląsk Wrocław 11 781 4 47 123
Legia Warszawa 10 260 1 10 260
Lechia Gdańsk 8 514 3 25 543
Jagiellonia Białystok 8 491 4 33 963
Cracovia 6 588 3 19 764
Pogoń Szczecin 6 333 3 18 999
Raków Częstochowa 5 200 1 5 200
Radomiak Radom 4 218 3 12 655
Bruk-Bet Termalica Nieciecza 4 129 4 16 515
Piast Gliwice 3 693 4 14 77
Stal Mielec 3 307 3 9 921
KGHM Zagłębie Lubin 3 220 3 9 660
Górnik Łęczna 3 137 4 12 550
Warta Poznań 2 343 4 9 372
Wisła Płock 1 500 3 4 500

Łącznie na trybunach w 7. kolejce PKO Ekstraklasy: 68 363 widzów.

Średnio jeden mecz 7. kolejki PKO Ekstraklasy obejrzało: 7 596 widzów.

Łącznie na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2020/21: 426 500 widzów. (59 meczów).

Średnio mecz na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2021/22 obejrzało: 7 229 widzów.

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 68 805 7 645 13 668 Wisła Kraków - Zagłębie Lubin
2. 56 679 6 298 18 659 Górnik Zabrze - Lech Poznań
3. 63 731* 7 996 15 317 Wisła Kraków - Raków Częstochowa
4. 44 681** 5 585 10 342 Jagiellonia Białystok - Górnik Zabrze
5. 41 646*** 5 949 14 652 Lech Poznań - Lechia Gdańsk
6. 82 595 9 177 23 717 Wisła Kraków - Legia Warszawa
7. 68 363 7 596 21 997 Śląsk Wrocław - Legia Warszawa

* bez meczu Legia - Zagłębie
** bez meczu Raków - Radomiak
*** bez meczów Raków - Górnik i Legia - Bruk-Bet Termalica

Czytaj także:
Adriel Ba Loua przeszedł do historii Lecha 
Pogoń nie uczy się na błędach

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: babol za babolem! To się musiało źle skończyć

Komentarze (1)
avatar
MISTRZOWIE POLSKI
15.09.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To przecież normalne, że frekwencja jest duża, gdy Legia przyjeżdża. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.