- Myślę, że Adam Nawałka jest największym wygranym rynku reklamowego w 2018 roku, jeśli chodzi o reprezentację Polski. Nie tylko bierze udział w ciekawych kampaniach, ale - z tego, co wiem - to sobie te kampanie wcześniej wyselekcjonował, bo możliwości miał dużo więcej. Bierze udział w bardzo zróżnicowanych kampaniach dla dużych marek, z wydźwiękiem społecznym. Wydaje mi się, że w 2018 roku zaskoczył nawet swoich piłkarzy. Tym, że jest chyba główną gwiazdą reklamową reprezentacji Polski, nie licząc Roberta Lewandowskiego. To bardzo dobrze, że ma swój czas i wie, jak go wykorzystać, spieniężając swój wizerunek. Nie powinniśmy patrzeć na to ze zdziwieniem, a raczej z podziwem, że potrafił otoczyć się właściwymi ludźmi i wziąć udział we właściwych kampaniach - mówi prezes agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski. Nagranie jest fragmentem programu Michała Bugno "Sektor Gości".