LM: EHF tworzy nową jakość rozgrywek

Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) na towarzyszącej weekendowemu Final Four Ligi Mistrzów konferencji dla zaproszonych gości, sponsorów i partnerów zaprezentowała nowe logo najważniejszych klubowych rozgrywek w Europie.

Damian Falkowski
Damian Falkowski

Na specjalnie zorganizowanej konferencji, w której udział wzięli wszyscy sponsorzy, partnerzy sztandarowego projektu EHF, jakim jest Liga Mistrzów, a także specjalnie zaproszeni goście dyrektor EHF Marketing - Peter Vargo zaprezentował nowe logo najważniejszych klubowych rozgrywek.

Nowe logo ma na celu wprowadzenie do tożsamości kibica kolorów związanych ze sponsorem tytularnym rozgrywek - grupą Velux. Do obecnego obecnie błękitu, dodano więc złoto i czerwień.

Tak wyglądać będzie od przyszłego sezonu logo Ligi Mistrzów/ fot. EHF Tak wyglądać będzie od przyszłego sezonu logo Ligi Mistrzów/ fot. EHF

- Nowe logo jest rozwinięciem obecnego logo Ligi Mistrzów i jej brandingu. Zachowaliśmy kluczowe elementy dawnego logo, ale chcieliśmy przy tym stworzyć nowy, ekscytujący wizerunek, który pomoże nam w byciu bardziej kreatywnym w przyszłości. Jestem przekonany, że ten nowy wygląd jest kolejnym pozytywnym krokiem naprzód dla produktu o nazwie "Liga Mistrzów" - mówił chwilę po prezentacji nowego wizerunku, Peter Vargo, dyrektor EHF Marketing.

Nowe logo wraz ze specjalnie zaprojektowaną czcionką EHF będzie oficjalnie zainaugurowane na Kongresie EHF w Kopenhadze, który odbędzie się w dniach 23-24 czerwca. Zadecydowano również, że nowy wizerunek rozgrywek będzie prezentowany od ich najbliższej edycji.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×