Podsumowano EHF Euro 2016. Andrzej Kraśnicki: Taka promocja kosztowałaby setki milionów złotych

WP SportoweFakty / Roksana Bibiela / Na zdjęciu: maskotka ME 2016
WP SportoweFakty / Roksana Bibiela / Na zdjęciu: maskotka ME 2016

W ocenie władz Związku Piłki Ręcznej w Polsce, EHF Euro 2016 zakończyło się dużym sukcesem organizacyjnym. Były to też z różnych względów rekordowe mistrzostwa.

W Ratuszu Głównego Miasta w Gdańsku zostało podsumowane EHF Euro 2016. - Cztery lata temu, w 2012 roku w Monte Carlo federacje europejskiej piłki ręcznej podjęły decyzję, że Polska będzie organizatorem mistrzostw. Wcześniej gościliśmy wielu prezesów, którzy mogli się przekonać, że możemy być gospodarzem imprezy najwyższej rangi. Było to jednak dla wszystkich wyzwanie. Liczby są już znane, to najlepsza impreza w historii piłki ręcznej - powiedział Andrzej Kraśnicki, prezes ZPRP.

- Wiele osób wskazywało, że jest ogromne ryzyko związane z frekwencją. Pamiętam spotkania z prezesami innych federacji. Mówili, że według ich doświadczeń można się spodziewać na meczach 2-3 tysięcy osób na trybunach, gdy nie gra reprezentacja organizatora. My możemy z dumą powiedzieć, że długo prowadzony program komunikacji i promocji spowodował, że na niektórych meczach było nawet ponad 9,5 tysiąca kibiców, a trybuny były zapełnione w ponad 80 procentach - ocenił Marcin Herra, wiceprezes ZPRP i szef komitetu organizacyjnego tego turnieju.

Herra podkreślił, że po raz pierwszy zorganizowano strefy kibica. - Zależało nam na tym, by przygotować coś, czego wcześniej w piłce ręcznej nie było. Strefy kibica funkcjonowały przez 16 dni i nie kończyły się po fazie grupowej. Było to duże wyzwanie ze względu na zimę, ale mieliśmy piękne obrazki pełnych stref. Kibice dopingowali naszych i inne reprezentacje. Było to święto piłki ręcznej - zauważył.

- Wiele razy podkreślaliśmy, że chcemy wraz z miastami-gospodarzami zorganizować imprezę na najwyższym poziomie. Według przeprowadzonych ankiet średnia ocen była bliska wybitnej. Goście mieli poczucie bezpieczeństwa. Jeśli chodzi o atrakcyjność oferty turystycznej, najwyżej oceniony został Gdańsk - dodał Marcin Herra.

Były to rekordowe mistrzostwa. - Można bez fałszywej skromności powiedzieć, że wiele osób wskazuje tę imprezę jako jedną z najlepszych w historii gier zespołowych z wyłączeniem piłki nożnej w ostatniej dekadzie. Atmosfera była wspaniała, w strefach kibica było 100 tysięcy osób, 40 tysięcy kibiców przyjechało zza granicy, a turniej relacjonowały 1 284 osoby. Oglądalność telewizyjną poznamy w marcu, ale wiemy już, że i tutaj padnie rekord - przekazał wiceprezes ZPRP.

Wkrótce poznamy też koszty imprezy. - Przygotowujemy analizę finansową i zbieramy wszystko, co może być wykorzystane w przyszłości. Jesteśmy dumni, że cały świat dostrzegł jakość tej imprezy. Taka promocja kosztowałaby setki milionów złotych. Mówili o nas dziennikarze z najbardziej poczytnych dzienników w samych superlatywach - przypomniał Andrzej Kraśnicki.

Zobacz wideo: Polacy wciąż na czele MŚ!

{"id":"","title":"","signature":""}

Źródło: TVP S.A.

Komentarze (1)
avatar
Marek Bilski
27.02.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Tylko męski sport to zdrowie, sport! - sp. Pytlasinski 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.