PGNiG Superliga. Frekwencja w polskich halach: ponad tysiąc osób w pięciu halach

Materiały prasowe / Karina Zachara / Na zdjęciu: kibice MKS-u Kalisz
Materiały prasowe / Karina Zachara / Na zdjęciu: kibice MKS-u Kalisz

W 15. serii PGNiG Superligi Mężczyzn mieliśmy do czynienia z niezłą frekwencją. Najwięcej, bo 1 900 widzów zobaczyło mecz w Kaliszu. Przynajmniej 1 000 fanów przyszło też do czterech innych hal.

Kibice Energi MKS-u Kalisz kolejny raz pokazali, że w tym mieście jest zapotrzebowanie na piłkę ręczną. Spotkanie z SPR-em Stalą Mielec zobaczyło 1 900 widzów. Sporo fanów przyszło też do hali w Opolu.

Ponad tysiąc widzów do hal udało się też w Kielcach, Lubinie i Płocku, choć w przypadku PGE VIVE oraz Orlenu Wisły nie jest to tak wielkie osiągnięcie, biorąc pod uwagę potencjał w tych miastach, a niewiele zabrakło do tego w Gdańsku. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszyło się starcie MMTS-u Kwidzyn z Chrobrym Głogów.

15. seria PGNiG Superligi Mężczyzn:
MMTS Kwidzyn - Chrobry Głogów - 500
Torus Wybrzeże Gdańsk - KS Azoty Puławy - 920
PGE VIVE Kielce - Sandra Spa Pogoń Szczecin - 1 350
Energa MKS Kalisz - SPR Stal Mielec - 1 900
KPR Gwardia Opole - NMC Górnik Zabrze - 1 500
Zagłębie Lubin - Grupa Azoty Tarnów - 1 100
Orlen Wisła Płock - Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - 1 000

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
PGE Vive Kielce 1 907 8 15 260
Energa MKS Kalisz 1 712 8 13 700
Orlen Wisła Płock 1 509 9 13 580
KPR Gwardia Opole 1 425 8 11 400
Zagłębie Lubin 1 116 8 8 925
Chrobry Głogów 983 6 5 900
Torus Wybrzeże Gdańsk 893 8 7 145
Grupa Azoty Tarnów 843 6 5 060
MMTS Kwidzyn 825 8 6 600
KS Azoty Puławy 706 9 6 350
NMC Górnik Zabrze 686 6 4 116
Sandra Spa Pogoń Szczecin 593 7 4 150
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski 590 7 4 130
SPR Stal Mielec 254 7 1 780

Łącznie na trybunach w 15. serii PGNiG Superligi: 8 270 widzów.

Średnio jeden mecz 15. serii PGNiG Superligi obejrzało: 1 181 widzów.

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20: 107 339 widzów (105 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20 obejrzało: 1 022 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi w sezonie 2019/20:

SeriaMeczFrekwencja
7. Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce 4 200
14. Grupa Azoty Tarnów - NMC Górnik Zabrze 3 000
12. PGE VIVE Kielce - KS Azoty Puławy 2 780
1. PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec 2 500
6. PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz 2 250
10. Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn 2 100
12. Energa MKS Kalisz - Chrobry Głogów 2 100
3. PGE VIVE Kielce - NMC Górnik Zabrze 2 080
9. Zagłębie Lubin - Gwardia Opole 1 958
4. Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce 1 900
6. Gwardia Opole - Orlen Wisła Płock 1 900
15. Energa MKS Kalisz - SPR Stal Mielec 1 900

Frekwencja według Serii:

SeriaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 8 320 1 189 2 500 PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec
2. 4 810 687 1 200 Sandra Spa Pogoń Szczecin - PGE VIVE Kielce
3. 9 484 1 354 2 080 PGE VIVE Kielce - NMC Górnik Zabrze
4. 5 306 758 1 900 Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce
5. 8 405 1 201 1 800 Orlen Wisła Płock - NMC Górnik Zabrze
6. 6 800 971 2 250 PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz
7. 9 954 1 422 4 200 Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce
8. 6 040 863 1 700 Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock
9. 7 378 1 054 1 958 Zagłębie Lubin - Gwardia Opole
10. 7 570 1 081 2 100 Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn
11. 5 699 814 1 300 Chrobry Głogów - PGE VIVE Kielce
12. 9 170 1 310 2 780 PGE VIVE Kielce - KS Azoty Puławy
13. 4 610 659 1 000 Orlen Wisła Płock - Chrobry Głogów
14. 5 523 789 3 000 Grupa Azoty Tarnów - NMC Górnik Zabrze
15. 8 270 1 181 1 900 Energa MKS Kalisz - SPR Stal Mielec

ZOBACZ WIDEO: Losowanie Euro 2020 pokrzyżowało plany PZPN. Trzeba szukać nowego rywala w meczu towarzyskim

Komentarze (4)
avatar
Krzysztof_WP
11.12.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Jak to sympatycy wiwe nie przyszli oglądać swoich miszczów. Co raz gorzej, miasto zmniejszy dotacje, kibice przestają przychodzić. 
avatar
Złoty Bogdan
10.12.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
W Płocku już szorują po dnie, czwarty raz z rzędu frekwencja poniżej średniej ligowej :) 
avatar
p_
10.12.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
skąd bierzecie te dane? na Gwardii nie było 1000 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.