Pierwsza dobra wiadomość dla kibiców brązowych medalistek tegorocznych mistrzostw Polski nadeszła ledwie kilka dni po tym, jak BKS Aluprof stanął na trzecim stopniu podium w lidze. Sponsor strategiczny bielskich siatkarek, firma Aluprof S.A. zdecydowała się przedłużyć na sezon 2011/2012 umowę z klubem. Tym samym klub nadal będzie miał stabilne zabezpieczenie finansowe w kolejnym roku funkcjonowania.
- Naszym celem jest stworzenie w Bielsku drużyny na miarę francuskiego Cannes - mówił w 2006 roku prezes BKS-u, Czesław Świstak, gdy po raz pierwszy podpisywano umowę z firmą Aluprof S.A.. Wówczas nazwa nowego sponsora strategicznego klubu znalazła się nie tylko na koszulkach drużyny siatkarek, ale także w nazwie BKS-u. Odtąd historyczny człon "Stal" zastąpiono nazwą głównego dostarczyciela gotówki dla co raz prężniej rozwijającego się klubu. Mimo oporów niektórych, przywiązanych do historycznej nazwy "Stal" (stąd mówiono na siatkarki "Stalówki"), nowe brzmienie najlepszej drużyny Podbeskidzia przyjęło się w powszechnym użytku.
Współpraca, która rozpoczęła się w sezonie 2006/2007 będzie zatem kontynuowana w kolejnych rozgrywkach. Zarząd spółki Aluprof S.A. (część Grupy Kęty) wyraził zadowolenie z owocnej współpracy z BKS-em - klubem, którego bogata historia naznaczona jest 18 medalami mistrzostw Polski.