Polkomtel wycofa się ze sponsorowania siatkówki

Jak donosi Puls Biznesu, operator sieci Plus, firma Polkomtel, będzie powoli wycofywać się ze sponsorowania siatkówki. Jej miejsce zajmie PKN Orlen.

Ag Sta
Ag Sta

Według informacji gazety, Polkomtel wpłacał do kasy PZPS rocznie około 15 mln zł. W kolejnych latach, dwie trzecie tej sumy (10 mln zł) ma przejąć PKN Orlen, Polkomtel dorzuci 5 mln zł. Po 2-3 latach koegzystencji obu firm, Polkomtel odsunie się w cień. - W Polkomtelu mamy duże zobowiązania, teraz są dla nas najtrudniejsze dwa lata - mówi Zygmunt Solorz-Żak, prezes firmy.

Eksperci z branży sponsoringu chwalą ruch firmy. - To już jest skonsumowany projekt, udany, można więc po kilkunastu latach powiedzieć basta - uważa Roman Jędrkowiak, prezes agencji reklamowej ADHD Warsaw.

Według wyliczeń firmy Pentagon Research, w 2011 r. polska siatkówka miała wartość medialną 494 mln zł. W przypadku piłki nożnej było to 884 mln zł.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×