Asseco Resovia chce być jeszcze lepsza

Na konferencji prasowej z Peterem Veresem, połączonej z prezentacją nowego sponsora drużyny, Galerii Rzeszów, prezes klubu zapowiedział zmiany dotyczące przede wszystkim kontaktu z kibicami.

Tomasz Stawarski
Tomasz Stawarski

Bartosz Górski podczas konferencji prasowej z nowym zawodnikiem mistrzów Polski, zapowiedział pracę nad programem, mającym na celu polepszenie kontaktu z fanami siatkówki. Zmiany to przede wszystkim częstsze spotkania z siatkarzami, rozmaite zniżki dla posiadaczy karnetów, a także poszerzenie gamy produktów i gadżetów sprzedawanych w klubowym sklepie.

- Chcemy być najlepsi nie tylko na boisku, lecz także w innych aspektach. Pracujemy ciągle nad programem lojalnościowym mającym na celu poprawę wielu rzeczy, które dotychczas nie były idealne - powiedział prezes Resovii.

Wszyscy poznali także przyczynę podniesienia cen sezonowych karnetów. - Cena minimalnie się podniosła, co spowodowane jest głównie powiększeniem PlusLigi, a co za tym idzie - większej ilości meczów - dodał Górski.

W związku z podpisaniem nowej umowy partnerskiej pomiędzy Asseco Resovią, a Hotelem i Galerią Rzeszów, do centrum miasta przeniesiona zostanie także wyspa-sklep klubowy. - Chcemy aby to miejsce żyło siatkówką, będziemy organizować spotkania z siatkarzami, tutaj także odbywać się będzie sprzedaż karnetów i gadżetów klubowych - zapowiedział Ryszard Podkulski, dyrektor galerii.

- Dzięki tej umowie warunki mieszkalne zawodników z przyjezdnych klubów polepszą się jeszcze bardziej. Jesteśmy dumni z tego, iż możemy zagwarantować siatkarzom wszystko to co u nas najlepsze. To między innymi dzięki temu, największe gwiazdy chcą u nas grać - zakończył prezes Resovii.

Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz nowy profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×