Frekwencja w PlusLidze: Jest progres!

Po fatalnej 19. kolejce PlusLigi, gdzie do hal zawitało niespełna 12 tys. osób, nastąpiła poprawa o niemal 4 tys. widzów. Prym wiedli kibice w Rzeszowie.

W tym artykule dowiesz się o:

W porównaniu z rozgrywkami sprzed tygodnia, tym razem zestawienie frekwencji nie mrozi krwi w żyłach. 15 629 osób wybrało się do siatkarskich hal, by podziwiać siatkówkę na żywo. To wynik lepszy o prawie 4 tys. niż w 19. kolejce (11 800 widzów).

Najliczniej kibice stawili się w Rzeszowie - 4300 osób. Sympatycy volleya w stolicy Podkarpacia za każdym razem pokazują, że do hali przychodzą wspierać swoją drużynę i to bez względu na rangę przeciwnika, czy też pozycję, jaką obecnie zajmuje w ligowej tabeli.

Bardzo dobrą frekwencję zanotowaliśmy w Bielsku-Białej, jednak nie da się ukryć, że na Podbeskidziu magnesem dla 3000 osób, które zawitały do hali pod Dębowcem, był właśnie przeciwnik w postaci PGE Skry Bełchatów.

Przyzwoicie było w Bydgoszczy i Jastrzębiu-Zdroju, chociaż w przypadku tego pierwszego miasta miejsc na trybunach w Łuczniczce jest jeszcze wiele do zapełnienia!

Warto podkreślić również przywiązanie kibiców Czarnych Radom do drużyny, którzy mimo niewielkiej hali, potrafią błyskawicznie wykupić bilety na mecz swoich ulubieńców.

20. kolejka PlusLigi - frekwencja w halach siatkarskich*

Transfer Bydgoszcz - AZS Politechnika Warszawska: 2400 widzów

Cerrad Czarni Radom - Indykpol AZS Olsztyn: 1700 widzów
(zobacz FOTORELACJĘ ze spotkania)

Asseco Resovia Rzeszów - AZS Częstochowa: 4300 widzów

ZAKSA Kędzierzyn-Koźle - Lotos Trefl Gdańsk: 2029 widzów

Jastrzębski Węgiel - Effector Kielce: 2200 widzów
(zobacz FOTORELACJĘ ze spotkania)

BBTS Bielsko-Biała - PGE Skra Bełchatów: 3000 widzów

Kibice Resovii - zawsze z drużyną
Kibice Resovii - zawsze z drużyną

Łącznie na trybunach w 20. kolejce: 15 629 widzów

Średnio mecz w 20. kolejce obejrzało: 2604 widzów

Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14: 260 769 widzów

Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało: 2392 widzów

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

Zestawienie frekwencji w sezonie 2013/14 z podziałem na miasta (wg średniej widzów na mecz):

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na mecz
Rzeszów 41900 4190
Bydgoszcz 24790 2754
Jastrzębie-Zdrój 24621 2735
Kielce 24700 2744
Bełchatów 23200 2577
Częstochowa 20550 2283
Warszawa 16800 2100
Kędzierzyn-Koźle 18679 2075
Gdańsk 20729 2072
Olsztyn 17300 1922
Bielsko-Biała 14500 1611
Radom 1300 1444

* wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (2)
RRzeszow
13.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
kibice azsu nie pasują do siiatkówki to typowom piłkarscy,,kibice''. 
avatar
Daniel Pelikan
13.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
AZS Częstochowa grała na wyjeździe więc dlatego taka frekwencja... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.