Frekwencja w PlusLidze: Warszawscy fani uratowali sytuację

Rekordowe zainteresowanie meczem Politechniki Warszawskiej z PGE Skrą Bełchatów sprawiło, że łączna frekwencja na spotkaniach 21. kolejki PlusLigi zdecydowanie przekroczyła 10 tys.

W tym artykule dowiesz się o:

Miniona kolejka była kolejną niezbyt udaną jeżeli chodzi o frekwencję na siatkarskich obiektach. Powody do zadowolenia mieli jedynie działacze w Olsztynie, Kielcach i Warszawie, gdzie ligowe potyczki obejrzała największa liczba widzów.

Na szczególną uwagę zasługują zwłaszcza fani siatkówki ze stolicy. Włodarze Politechniki, zdając sobie sprawę z faktu jak ogromnym zainteresowaniem cieszą się starcia z PGE Skrą Bełchatów, postanowili ten mecz zorganizować na Torwarze. Był to strzał w dziesiątkę, bowiem rywalizację z półfinalistą rozgrywek Pucharu CEV obejrzało aż 4200 kibiców! Co ciekawe, dotychczas średnia frekwencja na meczach Inżynierów wynosiła 2100 osób.

Po raz kolejny natomiast pustkami świecił obiekt w Częstochowie. Na trybunach, które pomieścić mogą ok. 5800 widzów, tym razem zasiadło zaledwie 1500 osób. To zdecydowanie poniżej średniej.

21. kolejka PlusLigi - frekwencja w halach siatkarskich*

Cerrad Czarni Radom - BBTS Bielsko-Biała 1500 widzów => Fotorelacja

Indykpol AZS Olsztyn - Asseco Resovia Rzeszów 2400 widzów => Fotorelacja

AZS Częstochowa - ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 1500 widzów => Fotorelacja

Lotos Trefl Gdańsk - Jastrzębski Węgiel 1300 widzów => Fotorelacja

Effector Kielce - Transfer Bydgoszcz 2500 widzów => Fotorelacja

AZS Politechnika Warszawska - PGE Skra Bełchatów 4200 widzów => Fotorelacja

Gdyby nie warszawscy fani, frekwencja na meczach 21. kolejki PlusLigi byłaby zatrważająco niska
Gdyby nie warszawscy fani, frekwencja na meczach 21. kolejki PlusLigi byłaby zatrważająco niska

Łącznie na trybunach w 21. kolejce: 13 400 widzów

Średnio mecz w 21. kolejce obejrzało: 2233 widzów

Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14: 274 169 widzów

Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało: 2384 widzów

Rzeszowscy kibice, jeśli chodzi o frekwencję na meczach PlusLigi, świecą przykładem
Rzeszowscy kibice, jeśli chodzi o frekwencję na meczach PlusLigi, świecą przykładem

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

Zestawienie frekwencji w sezonie 2013/14 z podziałem na miasta (wg średniej widzów na mecz):

MiastoŁącznie w sezonieŚrednio na mecz
Rzeszów 41900 4190
Kielce 27200 2720
Bydgoszcz 24790 2754
Jastrzębie Zdrój 24621 2735
Bełchatów 23200 2577
Częstochowa 22050 2205
Gdańsk 22029 2203
Warszawa 21000 2333
Olsztyn 19700 1970
Kędzierzyn-Koźle 18679 2075
Bielsko-Biała 14500 1611
Radom 14500 1450
Komentarze (2)
avatar
Moderator
17.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dane pochodzą z oficjalnych raportów pomeczowych, dostępnych m.in. na oficjalnej stronie ligi i pochodzących od organizatora. Nie wydaje mi się, aby miał on jakikolwiek interes w ich zaniżaniu. 
avatar
Pasiu Częstochowa
17.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Macie jakies dziwne dane bo na meczu azs-u z zaksa bylo okolo 3 tysicy luda, a nawet powiedzialbym ze 4. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.