Frekwencja w PlusLidze: Hit kolejki nie przyciągnął widzów

Spośród meczów szóstej kolejki PlusLigi tylko jeden z wysokości trybun obserwował komplet widzów. Natomiast zestawienie frekwencji w bieżącym sezonie ma nowego lidera, który zdetronizował Gdańsk.

W tym artykule dowiesz się o:

Rozgrywki PlusLigi trwają w najlepsze, a mecze w ramach weekendowej kolejki z wysokości trybun obejrzało 17 276 kibiców. Szóstą kolejkę zainaugurowało starcie w Bełchatowie, gdzie fani nie zawiedli i wypełnili trybuny do ostatniego krzesełka. Nie obejrzeli oni jednak porywającego widowiska, gdyż Skra pewnie pokonała Wilki Bednaruka.

Następne sobotnie spotkanie zostało rozegrane w Rzeszowie, gdzie w hali pojawiło się najwięcej kibiców spośród wszystkich meczów zakończonej kolejki. W Podpromiu pojawiło się 4 200 widzów, co jest równoznaczne z brakiem kompletu na trybunach. Jednak dzięki temu wynikowi Rzeszów został nowym liderem zestawienia frekwencji w bieżącym sezonie PlusLigi, detronizując Gdańsk. Rzeszów wraz z halą Podpromie prowadzi w klasyfikacji zarówno pod względem łącznej liczby widzów, jak i średniej liczby kibiców na meczu.

Mogłoby się wydawać, że wielu widzów przyciągnie na trybuny hit szóstej kolejki, w którym Jastrzębski Węgiel zmierzył się z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle. W hali, która może pomieścić nieco ponad 3 000 kibiców, zjawiło się 2 800 osób, które obejrzały mało pasjonujący pojedynek.
[ad=rectangle]
Frekwencja na meczach 6. kolejki PlusLigi:

PGE Skra Bełchatów - AZS Politechnika Warszawska 2 700 widzów

Asseco Resovia Rzeszów - Indykpol AZS Olsztyn 4 200 widzów

Jastrzębski Węgiel - ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 2 800 widzów

Cuprum Lubin - Cerrad Czarni Radom 2 000 widzów

Lotos Trefl Gdańsk - MKS Banimex Będzin 2 476 widzów

BBTS Bielsko-Biała - Effector Kielce 1 000 widzów

AZS Częstochowa - Transfer Bydgoszcz 2 100 widzów

Spośród meczów szóstej kolejki PlusLigi najwięcej kibiców przyciągnęło starcie w Rzeszowie
Spośród meczów szóstej kolejki PlusLigi najwięcej kibiców przyciągnęło starcie w Rzeszowie

Łącznie na trybunach w 6. kolejce PlusLigi: 17 276 widzów

Średnio jeden mecz 6. kolejki PlusLigi obejrzało: 2 468 widzów

Łącznie na trybunach PlusLigi w sezonie 2014/15: 97 828 widzów

Średnio mecz na trybunach PlusLigi w sezonie 2014/15 obejrzało: 2 330 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2014/15 z podziałem na miasta:

MiastoLiczba meczówŁącznie w sezonieŚrednia na mecz
Rzeszów 4 16 600 4 150
Gdańsk 4 15 061 3 766
Lubin 4 11 050 2 763
Bełchatów 2 5 400 2 700
Kędzierzyn-Koźle 2 5 057 2 528
Częstochowa 3 7 300 2 434
Jastrzębie-Zdrój 5 11 700 2 340
Bydgoszcz 2 4 020 2 010
Olsztyn 3 5 090 1 697
Kielce* 3 4 900 1 633
Bielsko-Biała 2 2 800 1 400
Sosnowiec** 2 2 600 1 300
Radom 3 3 800 1 267
Warszawa 3 2 450 817

* Effector Kielce trzy spotkania w październiku rozgrywał w hali w Chęcinach

** w Sosnowcu, w hali MOSiR przy ulicy Żeromskiego, swoje mecze w roli gospodarza rozgrywa MKS Banimex Będzin

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych.

Komentarze (7)
avatar
Wojciech Wójcik
28.10.2014
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Spokojnie ludzie hit między Skrą a Resovią będzie w łodzi spodziewają się 12 ludzi. Skra ma małą halę i dlatego mecz będzie w Łodzi. Resovia ma większą halę i to wszystko ! Będzie się działo w Czytaj całość
avatar
Hannibal Lecter
27.10.2014
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
RZeszóW bije wszystkich na głowę !!!!! TYLKO SOVIA 
avatar
alex67
27.10.2014
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Co tu dużo gadac Rzeszów jest Nr.1 A gdyby hala była większa to sr.bylaby 5 albo 6 tys. 
avatar
SzadolCapone
27.10.2014
Zgłoś do moderacji
3
5
Odpowiedz
rzeszow ma najwieksza hale, dlatego maja najlepsza frekwencje 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.